FAQ

FAQ

expondo's FAQ

Co robić, a czego nie...

because…

 

We DO give a FAQ

 

PORADY I INFORMACJE

Jak mogę uzyskać poradę eksperta?

Możesz skontaktować się z jednym z naszych ekspertów, specjalistów lub techników za pośrednictwem formularza kontaktowego lub zadzwonić do nas bezpośrednio i porozmawiać.

Tel: 68 325 27 70

Pon. - Pt. 08:00 - 16:00

Jestem prywatnym klientem. Czy też mogę u Was kupować?

Oczywiście.

Po prostu dodaj produkty do koszyka, a kilka kliknięć później Twoje zamówienie będzie w drodze.

Czy muszę mieć konto klienta, aby złożyć zamówienie?

Nie.

Wystarczy internet i adres mailowy.

Czy są jakieś korzyści z założenia konta?

Szybszy i łatwiejszy proces zamawiania – koniec z powtarzaniem tych samych czynności

Łatwa edycja faktury i adresu dostawy po złożeniu zamówienia – koniec z literówkami

Dostęp do informacji dotyczących poprzednich i bieżących zamówień – historia

Czy mogę usunąć moje konto?

Tak, możesz.

Daj nam znać, a my to zrobimy.

Nie pamiętam hasła!

W takim razie skorzystaj z funkcji „Zapomniałem/łam hasła”.

Link zostanie wysłany na Twój adres e-mail.

Link ten jest ważny tylko przez najbliższe 2 godziny.

W razie spóźnienia, możesz ponownie skorzystać z funkcji "zapomniałem/łam hasła".

Link zostanie wysłany na Twój adres e-mail.

Ten link jest ważny też tylko przez najbliższe 2 godziny.

W razie spóźnienia…

 

ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚCI

Jak mam zapłacić?

Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się więcej.

Czy mogę anulować lub zmienić moje zamówienie?

Tak, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pomocą formularza, abyśmy mogli Ci pomóc. Tylko spiesz się, bo zamówienia wysyłamy szybko.

Czy mogę zapłacić bez VAT?

Tak, jeśli jesteś spoza Niemiec.

Skontaktuj się z nami, a my stworzymy dla Ciebie fakturę netto ręcznie.

Gdzie mogę znaleźć Wasze dane bankowe?

Nasze dane bankowe znajdziesz w wiadomości e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

 

WYSYŁKA I DOSTAWA

W jaki sposób pakujecie i wysyłacie moje zamówienie?

Wszystkie produkty z naszego magazynu są gotowe do wysyłki.

Każdy przedmiot jest pakowany specjalnie na potrzeby transportu.

Jeśli chcesz zobaczyć, jak zapakowany jest Twój produkt, daj nam znać, możemy wysłać zdjęcia.

Gdzie dostarczacie produkty?

Za pośrednictwem sklepu expondo.pl możliwa jest jedynie wysyłka do Polski.

ALE... ale realizujemy dostawy do wielu innych krajów za pośrednictwem ich dedykowanego sklepu expondo.

Skontaktuj się więc z nami, jeśli chcesz wiedzieć więcej!

Dostawę zrealizujemy tam, gdzie sobie życzysz!

Czy macie usługę ekspresowej dostawy?

Nie.

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Nie.

Ile kosztuje wysyłka?

Nic, zero, 0. Jest dla CIEBIE zupełnie za darmo!

Czy dostarczacie przesyłki do skrzynek pocztowych i paczkomatów?

Nie.

Kiedy mam spodziewać się dostawy?

Produkt wysyłamy po otrzymaniu płatności, chyba że płatność wpłynie w weekend.

Wtedy wysyłamy w poniedziałek.

Ale dostawy możesz się spodziewać w ciągu 1-2 dni roboczych.

 

ZWROTY I REKLAMACJE

Chcę złożyć reklamację!

W takim przypadku przygotuj się na rozwiązanie problemu w ciągu 24 godzin.

Skontaktuj się z nami i poinformuj nas o tym telefonicznie lub za pomocą formularza kontaktowego.

Jak działa 30-dniowa usługa bezpłatnego zwrotu?

Po otrzymaniu zamówienia masz 30 dni na podjęcie decyzji, czy nasz produkt jest dla Ciebie odpowiedni.

Wystarczy jednak minuta, aby zdać sobie sprawę, że jest on idealny.

Jeśli jednak chcesz zwrócić produkt (szalone rzeczy się zdarzają), możesz to zrobić, kontaktując się z nami lub samodzielnie, korzystając z szybkiego linku do usługi zwrotu w e-mailu z fakturą.

 

PRODUKTY

Czy macie showroom?

Nie.

ALE właśnie dzięki temu możemy utrzymać tak niskie ceny, ponieważ nie ponosimy żadnych dodatkowych kosztów.

PLUS masz 30 dni na sprawdzenie swoich zakupów w zaciszu własnego miejsca dostawy.

Czy sprzedajecie sprzęt, który nie jest dostępny w waszym sklepie internetowym?

Dlaczego pytasz? Czy masz pomysł na produkt? Czy potrzebujesz czegoś, czego nie mamy? Czy potrzebujesz jakiegoś drobiazgu? Powiedz nam o tym, a spróbujemy to załatwić razem.

 

OCHRONA DANYCH

Gdzie trafiają moje dane?

Dane są przechowywane i wykorzystywane w celu realizacji zamówienia. Gdy zamówienie zostanie w pełni zrealizowane lub konto klienta zostanie usunięte, dane zostaną zablokowane.

Czy moje dane są bezpieczne?

Przestrzegamy niemieckich przepisów o ochronie danych osobowych, a więcej o naszej polityce prywatności możesz przeczytać tutaj. ALE tak, są one bezpieczne. Bardzo, bardzo bezpieczne.

Czy moje dane zostaną przekazane osobom trzecim?

Lubimy się bawić, ale nie, Twoje dane pozostaną poufne i nie będą przekazywane, sprzedawane ani wykorzystywane do celów reklamowych.

 

NEWSLETTER

Czy macie newsletter?

Tak, mamy. Naprawdę mamy!

Jest to prawdopodobnie najlepszy newsletter, jaki kiedykolwiek powstał. Możesz zapisać się tutaj.

Lubię zniżki!

W takim razie spodoba Ci się nasz newsletter.

Nie chcę zniżek!

W takim razie wypisz się z naszego newslettera, korzystając z opcji kliknięcia w newsletterze.