Darmowa przesyłka Najniższe ceny producenta 3 lata gwarancji konsumenckiej 30 dni na rezygnację

FAQ

Platzhalterbanner

Tutaj znajdą Państwo najczęstsze pytania Klientów i nasze odpowiedzi.



  • Porady i informacje

  • Gdzie można uzyskać poradę?

    Nasz dział sprzedaży służy informacją na temat produktów oraz odpowiedziami na inne pytania. Mogą Państwo wybrać formę kontaktu za pośrednictwem formularza lub poczty elektronicznej (info@expondo.pl). Jesteśmy do Państwa dyspozycji telefonicznie pod numerem 68 381 70 07. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku, od 7:00 do 17:00.

  • Czy mogę zamówić katalog?

    W związku z naszym stałym rozwojem zdecydowaliśmy się wprowadzić katalogi cyfrowe, które są regularnie uaktualniane. Mogą je Państwo znaleźć na naszej stronie internetowej (u dołu) lub bezpośrednio tutaj. Jeśli nie znaleźliby Państwo danego produktu, prosimy zadzwonić pod numer 68 381 70 07 lub skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej info@expondo.pl. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 7:00 do 17:00.

  • Zamówienie

  • Czy klienci indywidualni również mogą składać zamówienia?

    Oczywiście, klienci indywidualni mogą u nas zamawiać produkty. Nasze formularze zamówień są przystosowane zarówno dla klientów biznesowych, jak i dla klientów indywidualnych. Ponadto rozszerzyliśmy naszą ofertę tak, aby każdy klient indywidualny znalazł produkt dla siebie. Jeśli chcą Państwo upewnić się w sprawie danego produktu, prosimy zadzwonić pod numer 68 381 70 07 lub skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej info@expondo.pl. Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 7:00 do 17:00.

  • Czy mogę anulować lub zmienić moje zamówienie?

    Jeśli chcą Państwo zmienić lub anulować zamówienie, prosimy poinformować nas telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej albo skorzystać z formularza kontaktowego na stronie internetowej. Jeżeli towary zostały wysłane, prosimy o kontakt telefoniczny, abyśmy mogli wszcząć odpowiednie procedury.

  • Nie otrzymałem potwierdzenia e-mail po wysłaniu zamówienia. Czy mimo to będzie ono zrealizowane?

    Zazwyczaj otrzymują Państwo potwierdzenie zamówienia, w którym można zweryfikować wszystkie dane. Jeśli jednak nie otrzymali go Państwo, prosimy o kontakt w celu sprawdzenia statusu swojego zamówienia.

  • Płatność

  • Jakie metody płatności są akceptowane w expondo?

    Oferujemy szeroki wachlarz form płatności, tak aby spełnić Państwa wszystkie wymagania. Ponadto nieustannie ulepszamy naszą ofertę. Szczegółowy przegląd form płatności znajdą Państwo tutaj.

  • Czy mogę kupić towar na raty?

    Tak, zakup na raty jest możliwy. Korzystamy z systemów ratalnych udostępnianych przez serwis Przelewy24: Alior Raty i mBank Raty. Transakcje są dokonywane całkowicie online w krótkim czasie (średnio kilkanaście minut od złożenia wniosku do wydania decyzji). Za zakupy w systemie ratalnym nie pobiera się dodatkowych prowizji.

  • Czy możliwa jest dostawa za pobraniem?

    Tak, dostawa za pobraniem jest możliwa. Mogą Państwo śledzić swoją przesyłkę poprzez link przekierowujący wysłany pocztą elektroniczną, a sama zapłata nastąpi przy odbiorze przez Państwa towaru.

  • Płatność ma nastąpić w formie zaliczki. Gdzie mogę znaleźć Państwa dane bankowe?

    Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo potwierdzenie złożenia zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej. Tam znajdą Państwo wszystkie niezbędne dane do dokonania płatności.

  • Niektóre formy płatności wiążą się z dodatkowymi opłatami. Dlaczego są one pobierane i od czego zależy ich wysokość?

    W naszym sklepie oferujemy szeroki wybór form płatności. Niektórzy operatorzy pobierają opłaty, które są zależne od wielkości zapłaty. Możemy jednak Państwa zapewnić, że w przypadku wielu form płatności nie zostaną naliczone żadne dodatkowe koszty. Szczegółowy przegląd form płatności znajdą Państwo tutaj.

  • Dlaczego moja płatność kartą kredytową nie powiodła się, mimo że zostały wprowadzone wszystkie dane? Co mogę zrobić?

    Proszę sprawdzić, czy dane wejściowe są zgodne z danymi na karcie kredytowej oraz czy wybrano właściwą markę karty kredytowej (Visa lub MasterCard). Jeśli problem nadal występuje, prosimy o kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  • Czy ceny sklepowe odpowiadają kwotom podanym na fakturze?

    Tak. Ceny sklepowe odpowiadają kwotom podanym na fakturze. Są to ceny brutto, obejmujące podatek VAT. Należy jednak pamiętać, że w zależności od sposobu płatności, mogą zostać naliczone pewne dodatkowe koszty. Jednak w przypadku szybkich płatności online czy przedpłaty nie są naliczane żadne dodatkowe koszty. Przegląd wszystkich rodzajów płatności i ewentualnych opłat dodatkowych dostępny jest tutaj.

  • Czy mogę dokonać płatności w wartości netto, czyli bez podatku VAT?

    Możemy wystawić fakturę na dostawę wewnątrzwspólnotową poprzez ręczne utworzenie zamówienia. W tym celu należy przesłać do nas za pośrednictwem poczty elektronicznej (info@expondo.pl) pełne dane firmy, dla której miałaby być wystawiona faktura (nazwa firmy, adres, numer NIP). Po otrzymaniu tych danych, zweryfikujemy je poprzez system VIES (Komisja Europejska). Pozytywne przejście tej weryfikacji pozwoli nam przygotować dla Państwa proformę ze stawką VAT 0%, którą prześlemy drogą elektroniczną. Prosimy pamiętać, że ważnym warunkiem wystawienia faktury na dostawę wewnątrzwspólnotową jest wysyłka zamówionych artykułów poza granice Polski do dowolnego kraju Unii Europejskiej.

  • Dostawa i wysyłka

  • Do jakich krajów expondo dostarcza swoje produkty?

    Grupa expondo prowadzi sprzedaż w wielu krajach. Nasze przesyłki przesyłki trafiają do Belgii, Bułgarii, Danii, Niemiec, Estonii, Finlandii, Francji, Grecji, Węgier, Irlandii, Włoch, Łotwy, Litwy, Luksemburga, Malty, Holandii, Austrii, Portugalii, Rumunii, Szwecji, Słowacji, Słowenii, Hiszpanii, Czech, Węgier, Cypru i Szwajcarii. 

    Sklep expondo.pl prowadzi sprzedaż tylko na terenie Polski. Jeśli są Państwo zainteresowani realizacją zakupu i dostawą na terenie innego kraju, prosimy o złożenie zamówienia w odpowiedniej wersji językowej naszego sklepu. Wybór dostępny jest w nagłówku lub stopce sklepu.

  • Kiedy otrzymam swój produkt, jeśli zamówię go dzisiaj?

    Standardowa wysyłka na terenie Polski zajmie 1 do 3 dni roboczych, natomiast dostawa poprzez spedytora 3 do 5 dni roboczych. Dostawy zagraniczne mogą zająć trochę więcej czasu. Należy pamiętać, że zamówione przedmioty są wysyłane po otrzymaniu płatności. Jeśli płacą Państwo z góry, prosimy zwrócić uwagę na dni pracy banków.

  • Jaki jest koszt wysyłki?

    Dostawa na terenie Polski jest w większości przypadków bezpłatna, jedynie przy wyborze płatności pobraniowej doliczana jest dodatkowa opłata. Przegląd wszystkich rodzajów płatności i ewentualnych opłat dodatkowych dostępny jest tutaj. Koszty wysyłki do innych krajów kształtują się w zależności od kraju i produktu. W celu ich poznania prosimy o kontakt z działem sprzedaży.

  • Czy jest dostawa ekspresowa?

    Ze względów logistycznych nie możemy Państwu obecnie zaoferować tej formy usługi. Jednakże towar niezwłocznie jest wysyłany po wpłynięciu płatności za niego. Szacowany czas dostawy znajdą Państwo w opisie danego produktu.

  • Czy moja przesyłka może być odebrana w skrzynce pocztowej albo paczkomacie?

    W naszym sklepie oferujemy darmową wysyłkę kurierską (w przypadku płatności z góry) lub osobisty odbiór towaru (w przypadku zakupu bezpośrednio w siedzibie naszej firmy). Nie oferujemy możliwości odbioru przesyłki w paczkomacie lub na poczcie.

  • Czy istnieje sposób, by wpłynąć na czas dostawy?

    Firma transportowa skontaktuje się z Państwem poprzez e-mail i/lub telefonicznie, aby ustalić termin dostawy. Otrzymają Państwo numer zamówienia, który umożliwi monitorowanie przesyłki.

  • Kilka dni temu otrzymałem potwierdzenie wysyłki, jednak sama przesyłka jeszcze do mnie nie dotarła. Co mogę zrobić, aby sprawdzić aktualny status dostawy?

    Pocztą elektroniczną otrzymają Państwo numer nadania swojego zamówienia. Umożliwi on śledzenie przesyłki. W tym celu proszę skontaktować się z firmą transportową. W przypadku jakiegokolwiek braku informacji, mogą Państwo skontaktować się z naszym działem sprzedaży.

  • Czy mogę sam odebrać zamówiony towar?

    Tak. Istnieje możliwość osobistego odbioru towaru. Dotyczy to zakupów dokonywanych bezpośrednio w siedzibie naszej firmy.

  • Reklamacje i zwroty

  • Czy mogę zwrócić towar i kto ponosi koszty?

    Wszyscy Klienci, którzy dokonali zakupów w naszym sklepie mają prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W ciągu kolejnych 14 dni, licząc od dnia poinformowania naszego sklepu o odstąpieniu od umowy, należy odesłać nam towar. Do Państwa będzie należało pokrycie kosztów wysyłki zwracanego towaru. Szczegółowe informacje o prawie do odstąpienia od umowy i zwrotach można znaleźć na stronie Reklamacje i zwroty.

  • Czy mogę reklamować produkt?

    Jeżeli nie są Państwo zadowoleni z otrzymanego produktu, prosimy przesłać do nas zapytanie serwisowe wraz ze szczegółowymi informacjami na adres serwis@expondo.pl. Zbadamy sprawę jak najszybciej i skontaktujemy się z Państwem proponując rozwiązanie. Aby uzyskać więcej informacji na temat gwarancji, należy zapoznać się z zakładką „Gwarancja”.

  • Czy istnieją centra obsługi w mojej okolicy?

    W celu zapewnienia najwyższej jakości usług zdecydowaliśmy się skoncentrować je w jednym miejscu. Jeśli jest konieczna jakakolwiek kontrola lub naprawa urządzenia, prosimy o kontakt poprzez e-mail serwis@expondo.pl, a my wszystko zorganizujemy!

  • Produkty

  • Gdzie są produkowane towary ze sklepu expondo?

    Nasze towary przechodzą klika etapów produkcji w różnych krajach. Są one projektowane w Niemczech, a sama produkcja wraz z bardzo wnikliwymi testami jakościowymi odbywa się w wybranych fabrykach w Chinach. Dzięki temu możemy zaoferować Państwu nowoczesne urządzenia o wysokiej jakości wykonania.

  • Jak są pakowane oraz wysyłane produkty?

    Towar jest gotowy do wysyłki w naszym magazynie. W zależności od wagi i wielkości występują różne drogi dostawy i sposoby pakowania. Nasz dział sprzedaży odpowie, jak pakowany oraz wysyłany jest dany produkt.

  • Czy przed zamówieniem można obejrzeć produkty?

    Jako nabywca będący konsumentem, masz możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od jego otrzymania. O ile produkty nie były używane, pełny zwrot ceny zakupu jest gwarantowany. Można również zobaczyć w naszej siedzibie prezentację danego produktu. W celu umówienia spotkania należy skontaktować się z działem sprzedaży.

  • Czy expondo sprzedaje też inne urządzenia poza tymi w sklepie internetowym? 

    Pełen asortyment znajdą Państwo w naszym sklepie internetowym. Nieustannie poszerzamy ofertę o inne produkty oraz kategorie. W kategorii „Nowości” regularnie prezentujemy wszystkie nowe produkty. W razie potrzeby proszę kierować do nas swoje sugestie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub formularza. Państwa pomysły i życzenia zostaną przez nas przeanalizowane.

  • Czy wagi są kalibrowane?

    Producent przed wysyłką do Polski przeprowadza kalibrację wag.

  • Konto

  • Czy muszę posiadać konto, by móc zamówić produkty ze sklepu expondo?

    Państwo decydują, jaką drogę zakupu wybrać. Mogą Państwo złożyć zamówienie jako tzw. gość, bez zapisywania jakichkolwiek danych. W tym celu wystarczy wybrać proces zamawiania „zamówienie jako gość”. Zlecenia telefoniczne lub drogą e-mail są również przez nas przyjmowane. Wystarczy podać numer produktu, ilość, adres dostawy/rozliczeniowy.

  • Jakie są zalety posiadania konta serwisu expondo?

    Konto klienta oferuje wiele zalet:

    - Szybki i wygodny proces zamawiania, ponieważ nie trzeba ponownie wpisywać swoich danych.

    - Zawsze mogą Państwo zmienić swoje dane klienta, takie jak nazwa użytkownika, adres e-mail, hasło oraz dane fakturowania i wysyłki.

    - Mają Państwo dostęp do informacji o aktualnych i przeszłych zamówieniach.

    - Pozycje na liście zakupów zostaną zapisane do dalszych wizyt, nawet po opuszczeniu strony.

  • Zapomniałem hasła. Jak mogę otrzymać nowe?

    Jeśli nie pamiętają Państwo hasła, należy skorzystać przy logowaniu z funkcji „Zapomniałem hasła”. Otrzymają Państwo wiadomość na adres e-mail podany przy pierwszej rejestracji, która zawiera link do przypisania nowego hasła. Pod tym linkiem zdefiniują Państwo swoje nowe hasło. Stare hasło zostanie zresetowane. Link jest ważny tylko przez następne 2 godziny. Jeśli zachodzi konieczność, po tym czasie reset hasła należy ponowić.

  • Czy mogę usunąć swoje konto?

    Usunięcie konta jest możliwe w dowolnym momencie. Wystarczy przekazać taką informację za pośrednictwem naszego formularza.

  • Polityka prywatności

  • Co się dzieje z moimi danymi, które podałem podczas zamówienia?

    Przechowujemy i wykorzystujemy dane przekazane nam w procesie zamówienia. Po zakończeniu umowy lub usunięciu Państwa konta, dane będą przechowywane tylko przez okres, jaki wymaga od nas prawo w odniesieniu do celów podatkowych czy handlowych. Z upływem tego okresu dane zostaną natychmiast usunięte, chyba że wyrazili Państwo zgodę na ich dalsze wykorzystanie, o czym informujemy poniżej.

  • Czy expondo gwarantuje bezpieczeństwo moich danych?

    Expondo kładzie szczególny nacisk na wysoki poziom bezpieczeństwa przy obchodzeniu się z danymi naszych klientów. Postępujemy zgodnie z przepisami polskiego prawa o ochronie danych i korzystamy z najnowszych technologii gwarantujących bezpieczeństwo. Proces zamawiania jest szyfrowany w naszym sklepie certyfikatem SSL. Szyfrowanie Secure Socket Layer (SSL) zabezpiecza dane przed nieuprawnionym dostępem. Dalsze informacje na temat przetwarzania danych Klienta w expondo uzyskają Państwo w naszej polityce prywatności.

  • Czy moje dane są przekazywane osobom trzecim?

    W przypadku korzystania z naszego sklepu można mieć pewność, że dane są traktowane jako poufne. Są one przetwarzane tylko celem zrealizowania zamówienia, płatności i dostawy. Państwa dane nie są wykorzystywane w celach reklamowych chyba, że wyrazili Państwo na to osobną zgodę.

  • Czy mam prawo odwołania zgody na wykorzystanie moich danych?

    Mają Państwo prawo do bezpłatnej informacji na temat przechowywanych danych oraz prawo do ich poprawienia, zablokowania lub usunięcia. Jeśli mają Państwo jakieś pytania dotyczące gromadzenia, przetwarzania lub wykorzystywania danych osobowych, prosimy o kontakt poprzez e-mail (info@expondo.pl) lub za pomocą formularza kontaktowego. To samo dotyczy informacji, blokowania, usuwania i życzenia korekty swoich danych osobowych oraz wycofywania Państwa zgody.

  • Newsletter

  • Jak mogę się zapisać do newslettera?

    U dołu każdej strony w naszym sklepie znajduje się pole „Zapisz się do newslettera”. Mają Państwo również możliwość logowania się do newslettera poprzez swoje konto klienta.

  • Czy mogę zrezygnować z otrzymywania newslettera?

    W każdej chwili mogą Państwo zrezygnować, korzystając z linku podanego w newsletterze lub poprzez odpowiedni komunikat do nas. Po wylogowaniu adres e-mail zostanie natychmiast usunięty z dystrybucji newslettera.

     

     

  • Kontakt
    Phone

    68 381 70 07
    pn. - pt. 7:00 - 17:00
    Expondo Blog

    Email

    info@expondo.pl
    Odpowiemy na Twoje pytanie tak szybko jak to możliwe
  • Płatność
    Płać szybko i bezpiecznie
    Przelewy24 PayPal Blik Przelew bankowy Mastercard Visa Płatność ratalna Za pobraniem