info@expondo.pl
68 381 70 07
pn. - pt. 8:00 - 16:00
 
Darmowa przesyłka Najniższe ceny producenta 3 lata gwarancji konsumenckiej 14 dni na zwrot

Kariera w Expondo

job

Grupa expondo.com to renomowana firma działająca w 28 krajach Europy i Azji. Blisko 200 osobowy zespół od 9 lat stabilnie buduje największą platformę sprzedażową marek własnych: Royal Catering, Goldbrun Therm, MSW Motor Technics, Physa Wellnes & Lifestyle, Stamony Cash Solutions, Stamos, Steinberg, Ulsonix. Wyróżnikiem szerokiego asortymentu dla profesjonalistów jest najwyższy standard obsługi i serwisu.

W związku z dynamicznym rozwojem i poszerzaniem rynków zbytu, do siedziby Europejskiego Centrum Kompetencji poszukujemy najlepszych kandydatów gotowych dołączyć do naszego zespołu.

  • Polityka personalna firmy

    Polityka personalna firmy

    Jako firma stawiamy sobie bardzo wysokie cele. Dążymy do tego, by w ciągu najbliższych kilku lat stać się liderem każdego segmentu rynku na którym działamy. Dlatego właśnie szukamy, lojalnych i zaangażowanych specjalistów, mających ambicje realizowania odważnych i nieszablonowych działań. Wierzymy, że sukcesy osiągniemy dzięki połączeniu innowacyjnych pomysłów naszych pracowników, ich wysokiej motywacji oraz sprawnie funkcjonującej organizacji. Oferujemy pracę w międzynarodowym zespole, możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji, zdobywania fachowej wiedzy, koleżeńską atmosferę i konkurencyjne warunki zatrudnienia. Dbamy o pracowników zapewniając komfortowe warunki pracy oraz dbając o równowagę między rozwojem zawodowym a życiem osobistym

    .

    Zależy nam aby nasi pracownicy byli zgranym zespołem, który związany jest ze sobą nie tylko przez fakt pracy w tej samej firmie. Wiemy, że koleżeńskie relacje wewnątrz zespołów są bardzo ważne, dlatego cyklicznie organizujemy firmowe spotkania budujące przyjazną atmosferę.

    Jesteśmy firmą dynamicznie się rozwijającą. Z roku na rok rośnie skala naszego działania i dlatego sukcesywnie wzrasta liczba zatrudnianych pracowników.

    Naszym celem jest budowa stałego, kompetentnego zespołu, dzięki któremu firma będzie odnosiła sukcesy.

  • Proces rekrutacji

    Proces rekrutacji

    Dobrze wiemy, że aplikujące do nas osoby mocno angażują się w cały proces rekrutacji. Doceniamy to i dlatego staramy się by był on maksymalnie przejrzysty i zrozumiały. Zależy nam, aby nowo zatrudnione osoby poznały specyfikę naszej firmy i rolę jaką pełnić będą w całej organizacji. Rekrutacja przebiega w kilku etapach:

    • Publikacja ogłoszenia.
    • Analiza nadesłanych ofert. Najlepsze oferty są przekazywane do menadżerów działów, do których rekrutujemy.
    • Wstępna rozmowa telefoniczna lub kontakt e-mailowy pracownika działu kadr z wybranymi kandydatami.
    • Spotkanie w siedzibie naszej firmy na rozmowie. Dopuszczamy również wykorzystanie nowoczesnych metod komunikacji i przeprowadzanie rozmów poprzez Skype. Bardzo często w trakcie spotkania kandydaci są proszeni o rozwiązanie testu kompetencji dopasowanego do rodzaju stanowiska na które rekrutujemy.
    • Realizacja wyznaczonego zadania. Kandydaci proszeni są o wykonanie w określonym czasie (np. czterech dni) określonego zadania, w którym mogą wykazać się kompetencjami i swoją profesjonalną wiedzą. Przedstawienie efektów może odbywać się zdalnie lub w czasie kolejnego spotkania.
    • Wszyscy kandydaci są powiadamiani o rezultacie spotkania rekrutacyjnego, a wśród nich jest również nasz nowy pracownik.
  • Aktualne oferty

  • Analityk danych/ Specjalista ds. analiz

    Zakres obowiązków

    • Przygotowywanie raportów, analiz oraz prognoz na podstawie danych gromadzonych w systemach wewnętrznych oraz w oparciu o źródła zewnętrzne
    • Opracowywanie raportów z wyników i procesów sprzedażowych w oparciu o zagraniczne strony www
    • Gromadzenie danych oraz tworzenie rekomendacji i prognoz w oparciu o pozyskane dane
    • Monitorowanie działań konkurencji firmy
    • Kontakt z zagranicznymi partnerami w ramach prowadzonych prac

    Wymagania

    • Znajomość zagadnień z zakresu analizy danych oraz ich poprawnej interpretacji
    • Doświadczenie zawodowe w obszarze analiz w szczególności analiz sprzedażowych oraz w prowadzeniu projektów
    • Umiejętność analitycznego myślenia, kojarzenia faktów i wyciągania logicznych wniosków
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel na poziomie zaawansowanym)
    • Skrupulatność, dokładność i dociekliwość
    • Chęć ciągłego uczenia się i rozwoju
    • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w grupie
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość j. niemieckiego)
    • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki z zakresu ekonomii i marketingu

    Oferujemy

    • Pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie z kapitałem niemieckim o zasięgu międzynarodowym
    • Udział w wielu różnorodnych, międzynarodowych projektach umożliwiających rozwój zawodowy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
    • Koleżeńską atmosferę i komfortowe warunki pracy
  • Grafik

    Zakres obowiązków

    • Postprodukcja materiału zdjęciowego zgodnie z przyjętymi standardami.
    • Przygotowanie plików do publikacji w Internecie, publikacja zdjęć.
    • Zarządzanie bazą zdjęć i materiałów reklamowych.
    • Projektowanie materiałów reklamowych.
    • Udział w sesjach zdjęciowych produktów i bieżąca współpraca z fotografem.

    Wymagania

    • Bardzo dobra znajomość Adobe Photoshop oraz ACR z naciskiem na retusz i szparowanie.
    • Kreatywność, zmysł estetyczny, dbałość o szczegóły.
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego umożliwiająca kontakt e-mailowy z zagranicznymi partnerami.

    Oferujemy

    • Pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie e-commerce.
    • Udział w realizacji przedsięwzięć o międzynarodowym charakterze.
    • Możliwości rozwoju kompetencji związanych z produkcją fotograficzną i filmową.
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
    • Stabilne warunki zatrudnienia.
    • Przyjazną atmosferę i możliwość rozwoju osobistego.
    • Elastyczny czas pracy.
  • Kierownik działu rozwoju oprogramowania

    Zakres obowiązków

    • Koordynacja pracy zespołu programistów oraz ich współpracy z innymi komórkami w firmie.
    • Praca nad efektywnością osobistą i swojego zespołu w kontekście stawianych przez organizację celów.
    • Współpraca z klientami (wewnętrznymi i zewnętrznymi) przy tworzeniu nowego i rozwijaniu już istniejącego oprogramowania.
    • Twoim celem będzie dostarczanie wartości dla klienta, analiza priorytetów i możliwości oraz rekomendacja najlepszych rozwiązań, dbanie o ciągły rozwój zespołu

    Wymagania

    • Min. 3 – letnie doświadczenie w prowadzeniu zespołu w obszarze IT oraz w pracy zgodnie z metodyką Crum/Agile
    • Znajomość procesów wytwarzania oprogramowania
    • Znajomość zagadnień z zakresu inżynierii oprogramowania,
    • Umiejętności organizacyjne,
    • Mile widziana innowacyjność np. poprzez proponowanie nowych metod pracy i narzędzi
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego
    • Silna motywacja w realizacji wytyczonych celów, sumienność, komunikatywność oraz dobra organizacja pracy

    Oferujemy

    • Pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce z kapitałem niemieckim o zasięgu międzynarodowym
    • Zatrudnienie na pełen etat, na podstawie umowy o pracę
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Udział w wielu różnorodnych, międzynarodowych projektach informatycznych
    • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
    • Komfortowe warunki pracy i koleżeńska atmosfera
    • Elastyczny czas pracy
  • Specjalista ds. dokumentacji technicznej

    Zakres obowiązków

    • Gromadzenie i dostarczanie danych technicznych i informacji produktowych o artykułach
    • Opracowywanie zawartości kart produktowych
    • Bieżące zarządzanie bazą danych produktowych
    • Analizowanie rynku i gromadzenie danych z otoczenia rynkowego
    • Pozycjonowanie produktów w odniesieniu do produktów konkurencji
    • Udział w procesie wprowadzania na rynek nowych produktów

    Wymagania

    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
    • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia oraz analizy zgromadzonych materiałów
    • Spostrzegawczość, umiejętność dostrzegania trendów, odnajdowania cech wspólnych, kojarzenia danych z różnych źródeł
    • Bardzo duża dokładność, wnikliwość, precyzja, dbałość o szczegóły
    • Umiejętność pracy w grupie oraz współpracy zdalnej z zagranicznymi partnerami
    • Samodzielność, własna inicjatywa i zdecydowanie w podejmowaniu decyzji
    • Mile widziane wykształcenie techniczne
    • Doświadczenie w pracy z produktami technicznymi oraz w opracowywaniu instrukcji i dokumentacji technicznej będzie dodatkowym atutem
    • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy

    • Pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce z kapitałem niemieckim o zasięgu międzynarodowym
    • Zatrudnienie na pełen etat, na podstawie umowy o pracę
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Udział w wielu różnorodnych, międzynarodowych projektach informatycznych
    • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
    • Komfortowe warunki pracy i koleżeńska atmosfera
    • Elastyczny czas pracy i atrkacyjne benefity dla pracowników
  • Specjalista ds. zaopatrzenia

    Zakres obowiązków

    • Prowadzenie procesów zakupowych
    • Zapewnianie zaopatrzenia i utrzymanie optymalnych stanów magazynowych
    • Nadzór nad terminowością realizacji zamówień
    • Prowadzenie dokumentacji zakupowej
    • Ocena i kontrola rozwoju współpracy z dostawcami w tym z Azji
    • Sporządzanie raportów i analiz z przebiegu prowadzonych prac

    Wymagania

    • Min. kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
    • Wykształcenie wyższe (mile widzine ekonomia, logistyka)
    • Dobra znajomość języka angielskiego
    • Bartdzo dobra znajomosć MS Excell oraz SAP
    • Zdolności analityczne oraz umiejętność formułowania wniosków
    • Dokładność i samodzielność w działaniu
    • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu

    Oferujemy

    • Pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce z kapitałem niemieckim o zasięgu międzynarodowym
    • Zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Udział w wielu różnorodnych, międzynarodowych projektach informatycznych
    • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
    • Komfortowe warunki pracy i koleżeńską atmosferę
    • Elastyczny czas pracy i atrakcyjne benefity
  • Product Manager

    Zakres obowiązków

    • Zarządzanie powierzoną grupą asortymentową, ze szczególnym uwzględnieniem bieżącej kontroli procesu i poziomu wprowadzenia produktów do sprzedaży, w tym kontrola osób odpowiedzialnych za poszczególne etapy prac
    • Tworzenie planów działania wprowadzenia powierzonych marek do sprzedaży
    • Bieżąca analiza i monitorowanie rynku, w tym trendów oraz działań konkurencji
    • Analiza ofert produktowych dostawców
    • Tworzenie koncepcji rozwoju asortymentu
    • Opracowywanie informacji o produkcie
    • Przygotowywanie strategii wdrożenia produktu
    • Współpraca z działami marketingu, IT, sprzedaży, działem technicznym
    • Tworzenie analiz finansowych dla produktu (w tym analiz rentowności)
    • Sporządzanie raportów z przebiegu realizacji prowadzonych prac

    Wymagania

    • Kilkuletnie doświadczenie w obszarze zarządzania produktem
    • Praktyczne umiejętności tworzenia strategii i analiz
    • Umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie
    • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
    • Preferowane wykształcenie ekonomiczne
    • Zaangażowanie i orientacja na realizację celów biznesowych
    • Mile widziana znajomość j. niemieckiego

    Oferujemy

    • Pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce z kapitałem niemieckim o zasięgu międzynarodowym
    • Zatrudnienie na pełen etat, na podstawie umowy o pracę
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Udział w wielu różnorodnych, międzynarodowych projektach informatycznych
    • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
    • Komfortowe warunki pracy i koleżeńska atmosfera
    • Elastyczny czas pracy i atrkacyjne benefity dla pracowników
  • Programista PHP

    Zakres obowiązków

    • Rozwój i utrzymanie środowisk sklepowych opartych o Shopware
    • Zapewnianie bezpieczeństwa rozwijanej platformy e-commerce
    • Dbałość o dużą wydajność rozwiązania
    • Rozwój platformy poprzez tworzenie nowych funkcjonalności

    Wymagania

    • 3 – letnie doświadczenie w programowaniu w języku PHP
    • Bardzo dobra, praktyczna znajomość języka PHP, JavaScript oraz JQuery
    • Bardzo dobra, praktyczna znajomość programowania obiektowego
    • Znajomość SQL oraz baz danych (PostgreSQL, MySQL)
    • Znajomość jednego z frameworków PHP (np. Zend)
    • Znajomość HTML5 i CSS3
    • Znajomość wzorców projektowych
    • Mile widziana znajomość Shopware
    • Praktyczna wiedza z zakresu projektowania relacyjnych baz danych
    • Znajomość zwinnych metod programowania Scrum/Agile
    • Mile widziana znajpomość systemu wersjonowania np. SVN
    • Umiejętności analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego

    Oferujemy

    • Pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce z kapitałem niemieckim o zasięgu międzynarodowym
    • Zatrudnienie na pełen etat, na podstawie umowy o pracę
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Udział w wielu różnorodnych, międzynarodowych projektach informatycznych
    • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
    • Komfortowe warunki pracy i koleżeńska atmosfera
    • Elastyczny czas pracy
  • Kontakt
    Phone

    68 381 70 07
    pn. - pt. 8:00 - 16:00
    Expondo Blog

    Email

    info@expondo.pl
    Odpowiemy na Twoje pytanie tak szybko jak to możliwe
  • Płatność
    Płać szybko i bezpiecznie
    Przelewy24 PayPal Blik Przelew bankowy Mastercard Visa Płatność ratalna Za pobraniem