Darmowa przesyłka Najniższe ceny producenta 3 lata gwarancji konsumenckiej 30 dni na rezygnację

Kariera w Expondo

job

Grupa expondo.com to renomowana firma działająca w 28 krajach Europy i Azji. Blisko 200 osobowy zespół od 9 lat stabilnie buduje największą platformę sprzedażową marek własnych: Royal Catering, Goldbrun Therm, MSW Motor Technics, Physa Wellnes & Lifestyle, Stamony Cash Solutions, Stamos, Steinberg, Ulsonix. Wyróżnikiem szerokiego asortymentu dla profesjonalistów jest najwyższy standard obsługi i serwisu.

W związku z dynamicznym rozwojem i poszerzaniem rynków zbytu, do siedziby Europejskiego Centrum Kompetencji poszukujemy najlepszych kandydatów gotowych dołączyć do naszego zespołu.

  • Polityka personalna firmy

    Polityka personalna firmy

    Jako firma stawiamy sobie bardzo wysokie cele. Dążymy do tego, by w ciągu najbliższych kilku lat stać się liderem każdego segmentu rynku na którym działamy. Dlatego właśnie szukamy, lojalnych i zaangażowanych specjalistów, mających ambicje realizowania odważnych i nieszablonowych działań. Wierzymy, że sukcesy osiągniemy dzięki połączeniu innowacyjnych pomysłów naszych pracowników, ich wysokiej motywacji oraz sprawnie funkcjonującej organizacji. Oferujemy pracę w międzynarodowym zespole, możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji, zdobywania fachowej wiedzy, koleżeńską atmosferę i konkurencyjne warunki zatrudnienia. Dbamy o pracowników zapewniając komfortowe warunki pracy oraz dbając o równowagę między rozwojem zawodowym a życiem osobistym.

    Zależy nam aby nasi pracownicy byli zgranym zespołem, który związany jest ze sobą nie tylko przez fakt pracy w tej samej firmie. Wiemy, że koleżeńskie relacje wewnątrz zespołów są bardzo ważne, dlatego cyklicznie organizujemy firmowe spotkania budujące przyjazną atmosferę.

    Jesteśmy firmą dynamicznie się rozwijającą. Z roku na rok rośnie skala naszego działania i dlatego sukcesywnie wzrasta liczba zatrudnianych pracowników.

    Naszym celem jest budowa stałego, kompetentnego zespołu, dzięki któremu firma będzie odnosiła sukcesy.

  • Proces rekrutacji

    Proces rekrutacji

    Dobrze wiemy, że aplikujące do nas osoby mocno angażują się w cały proces rekrutacji. Doceniamy to i dlatego staramy się by był on maksymalnie przejrzysty i zrozumiały. Zależy nam, aby nowo zatrudnione osoby poznały specyfikę naszej firmy i rolę jaką pełnić będą w całej organizacji. Rekrutacja przebiega w kilku etapach:

    • Publikacja ogłoszenia.
    • Analiza nadesłanych ofert. Najlepsze oferty są przekazywane do menadżerów działów, do których rekrutujemy.
    • Wstępna rozmowa telefoniczna lub kontakt e-mailowy pracownika działu kadr z wybranymi kandydatami.
    • Spotkanie w siedzibie naszej firmy na rozmowie. Dopuszczamy również wykorzystanie nowoczesnych metod komunikacji i przeprowadzanie rozmów poprzez Skype. Bardzo często w trakcie spotkania kandydaci są proszeni o rozwiązanie testu kompetencji dopasowanego do rodzaju stanowiska na które rekrutujemy.
    • Realizacja wyznaczonego zadania. Kandydaci proszeni są o wykonanie w określonym czasie (np. czterech dni) określonego zadania, w którym mogą wykazać się kompetencjami i swoją profesjonalną wiedzą. Przedstawienie efektów może odbywać się zdalnie lub w czasie kolejnego spotkania.
    • Wszyscy kandydaci są powiadamiani o rezultacie spotkania rekrutacyjnego, a wśród nich jest również nasz nowy pracownik.
  • Aktualne oferty

  • Analityk danych/ Specjalista ds. analiz

    Zakres obowiązków

    • Przygotowywanie raportów, analiz oraz prognoz na podstawie danych gromadzonych w systemach wewnętrznych oraz w oparciu o źródła zewnętrzne
    • Opracowywanie raportów z wyników i procesów sprzedażowych w oparciu o zagraniczne strony www
    • Gromadzenie danych oraz tworzenie rekomendacji i prognoz w oparciu o pozyskane dane
    • Monitorowanie działań konkurencji firmy
    • Kontakt z zagranicznymi partnerami w ramach prowadzonych prac

    Wymagania

    • Znajomość zagadnień z zakresu analizy danych oraz ich poprawnej interpretacji
    • Doświadczenie zawodowe w obszarze analiz w szczególności analiz sprzedażowych oraz w prowadzeniu projektów
    • Umiejętność analitycznego myślenia, kojarzenia faktów i wyciągania logicznych wniosków
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel na poziomie zaawansowanym)
    • Skrupulatność, dokładność i dociekliwość
    • Chęć ciągłego uczenia się i rozwoju
    • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w grupie
    • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (mile widziana znajomość j. angielskiego)
    • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki z zakresu ekonomii i marketingu

    Oferujemy

    • Pracę w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie z kapitałem niemieckim o zasięgu międzynarodowym
    • Udział w wielu różnorodnych, międzynarodowych projektach umożliwiających rozwój zawodowy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
    • Koleżeńską atmosferę i komfortowe warunki pracy

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Dyrektor działu CRM

    Miejsce pracy: Zielona Góra/Berlin

    Zakres obowiązków

    • Wytyczanie i realizacja strategii w obszarze zarządzania wiedzą o kliencie dla kilkunastu sklepów internetowych na rynku B2B należących do Grupy expondo
    • Odpowiedzialność za prowadzenie analiz, budowanie modeli predykcyjnych, definiowanie narzędzi automatyzujących i personalizujących obsługę Klienta na wszystkich etapach współpracy
    • Zarządzanie i rozwój hurtowni danych i narzędzi do zarządzania kampaniami
    • Inicjowanie w całej organizacji działań mających na celu wzrost pozytywnych doświadczeń Klientów
    • Nadzór nad realizacją działań podległych zespołów
    • Odpowiedzialność za budżet działu
    • Współpraca z partnerami zewnętrznymi
    • Udział w projektach wdrożenia nowych usług i produktów
    • Udział w projektach strategicznych dla organizacji

    Wymagania

    • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w obszarze CRM (warunek konieczny)
    • Doświadczenie w planowaniu i implementacji strategii w obszarze CRM, CEM w e-commerce
    • Doświadczenie w zarządzaniu zmianą
    • Doświadczenie we współpracy z partnerami outsourcingowymi
    • Wykształcenie wyższe (BA lub MBA)
    • Wiedza z obszaru marketingu, finansów, operacji i sprzedaży pozwalająca na rozumienie szerszego kontekstu biznesowego
    • Doświadczenie w ocenianiu, motywowaniu i wspieraniu rozwoju podległych pracowników
    • Terminowość i wysoka jakość wykonywanych zadań
    • Umiejętność budowania relacji z przedstawicielami różnych poziomów organizacji

    Mile widziane

    • Doświadczenie w pracy w branży ecommerce dla rynku B2B o zasięgu międzynarodowym
    • Doświadczenie we wdrażaniu platform CRM
    • Znajomość platform Marketing Automation

    Oferujemy

    • Pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Realny wpływ na kształtowanie strategii firmy w digital CRM
    • Współpraca z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z dofinansowaniem pakietu sportowego (karta Multisport Plus) oraz pakietu opieki medycznej (Medicover)
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych i wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej międzynarodowej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe
    • Elastyczny czas pracy

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Inżynier- konstruktor w dziale technicznym

    Zakres obowiązków

    • Testowanie nowych produktów oraz przygotowywanie raportów testowych
    • Uczestniczenie w projektach związanych z wdrażaniem nowych produktów
    • Realizowanie prac konstrukcyjnych związanych ze zmianami konstrukcyjnymi istniejących wyrobów
    • Opracowywanie własnych koncepcji udoskonalenia produktu
    • Prowadzenie procesów modyfikacji wyrobu, analizowanie skutków wprowadzanych zmian
    • Ścisła współpraca z działem serwisu
    • Wsparcie techniczne dla innych działów
    • Przygotowanie i przetwarzanie danych w zakresie parametrów urządzeń

    Wymagania

    • Wykształcenie wyższe o profilu technicznym – preferowane elektronika, elektrotechnika lub pokrewne
    • Praktyczna znajomość działania i budowy urządzeń elektronicznych i elektromechanicznych
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z partnerami z zagranicy - warunek konieczny
    • Zorganizowany i odpowiedzialny styl pracy
    • Umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i dynamizm w działaniu
    • Kreatywność, otwarty umysł, umiejętność pracy w międzynarodowym zespole

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Współpracę z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z systemem premiowym i dofinansowaniem pakietu sportowego (karta Multisport Plus) oraz prywatnej opieki medycznej (Medicoveer)
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych i wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej międzynarodowej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Junior Front-end developer

    Zakres obowiązków

    • Zarządzanie sklepami internetowymi firmy
    • Obsługa sklepów internetowych np. dodawanie do sklepów internetowych nowych produktów, ich opisów i zdjęć
    • Edycja opublikowanych informacji
    • Tworzenie szablonów aukcji internetowych i wystawianie ich online
    • Wdrażanie poprawek w kodzie już istniejących szablonów
    • Kontrola stanów magazynowych i nadzór nad ofertą produktową dostępną online

    Wymagania

    • Znajomość HTML i CSS
    • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu dobrym
    • Samodzielność, obowiązkowość, rzetelność, dokładność
    • Umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu, odporność na stres

    Oferujemy

    • Doświadczenie na podobnym stanowisku
    • Znajomość systemów CMS np. WordPress itp.
    • Znajomość platformy sprzedażowej Allegro, Ebay, Amazon

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Koordynator produkcji video

    Miejsce pracy: Zielona Góra

    Będziesz pełnić bardzo ważną rolę w kilkuosobowym zespole tworzącym materiały filmowe prezentujące naszą firmę, marki produktowe oraz wysokiej klasy urządzenia dla profesjonalistów. Planujemy innowacyjne i pionierskie przedsięwzięcia digitalowe. Dlatego budujemy zespół najwyższej klasy fachowców, którzy będą wytyczać nowe standardy w zakresie prezentacji filmowej online. Jeśli jesteś osobą ambitną, lubisz kreować rzeczywistość, chcesz pracować w międzynarodowym środowisku, to czekamy właśnie na Ciebie!

    Zakres obowiązków

    • Koordynowanie i prowadzenie międzynarodowych projektów marketingowych, głównie w obszarze produkcji materiałów video
    • Planowanie, dobieranie i terminowe organizowanie zasobów wewnętrznych i zewnętrznych niezbędnych w procesie produkcji materiałów video
    • Organizowanie dni zdjęciowych, ustalanie szczegółów logistycznych związanych z dojazdem i przebiegiem sesji zdjęciowych
    • Koordynowanie pracy na planie zdjęciowym
    • Czuwanie nad spójnością wizerunkową
    • Zarządzanie kanałami filmowymi np. YouTube, publikacja filmów
    • Tworzenie budżetów, analiza i optymalizacja kosztów, prowadzenie rozliczeń
    • Przygotowywanie raportów

    Wymagania

    • Bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres, orientacja na cele
    • Dobra znajomość języka angielskiego
    • Duża inicjatywa, elastyczność i samodzielność działania
    • Otwarta głowa, nieszablonowość myślenia, kreatywność
    • Prawo jazdy kat. B

    Mile widziane

    • Doświadczenie związane z produkcją materiałów video
    • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Realny wpływ na kształtowanie wizerunku firmy w obszarze digital marketingu
    • Współpraca z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z dofinansowaniem pakietu sportowego (karta Multisport Plus) oraz pakietu opieki medycznej (Medicover)
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych i wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej międzynarodowej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe
    • Elastyczny czas pracy

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Magazynier (magazyn części)

    Zakres obowiązków

    • Realizacja wysyłki- kompletowanie wysyłki w oparciu o dostępne listy. Pakowanie i zabezpieczanie produktów
    • Praca z systemem ERP w zakresie komunikacji i nadzorowania otwartych spraw serwisowych
    • Nadzór nad gospodarką magazynową części zamiennych ( przychody, rozchody, inwentaryzacja części)
    • Kontrola dostaw
    • Wsparcie i doradztwo w zakresie dostępnych części zamiennych

    Wymagania

    • Uprawnienia na wózek widłowy
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Współpracę z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z systemem premiowym i dofinansowaniem pakietu sportowego (karta Multisport Plus) oraz prywatnej opieki medycznej (Medicover)
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych i wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej międzynarodowej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Montażysta video - asystent operatora kamery

    Będziesz pełnić bardzo ważną rolę w kilkuosobowym zespole tworzącym materiały filmowe prezentujące naszą firmę, marki produktowe oraz wysokiej klasy urządzenia dla profesjonalistów. Planujemy innowacyjne i pionierskie przedsięwzięcia digitalowe. Dlatego budujemy zespół najwyższej klasy fachowców, którzy będą wytyczać nowe standardy w zakresie prezentacji filmowej online. Jeśli jesteś osobą ambitną, lubisz kreować rzeczywistość, chcesz pracować w międzynarodowym środowisku, to czekamy właśnie na Ciebie!

    Zakres obowiązków

    1. W zakresie realizacji studyjnych:
      • pomoc w przygotowaniu scenografii do sesji filmowej
      • przygotowanie produktu do sesji filmowej
    2. W obszarze video content:
      • montaż filmów prezentacyjnych
      • montaż materiału „live”
      • oprawa CG
      • korekta graficzna produktu – track motion
      • przygotowanie plików wynikowych
      • publikacja filmów wynikowych
      • dbanie o kontent

    Wymagania

    • Umiejętność montażu w programie Edius
    • Znajomość zagadnień kompozycji, kadrów, technik i zasad montażu
    • Umiejętność obsługi track motion m.in. na Adobe After Effects
    • Color grading
    • Vectorscope & waveform
    • Znajomość kodeków i formatów
    • Znajomość języka angielskiego
    • Dobra organizacja pracy, odporność na stres, orientacja na cele i kreatywność
    • Otwarta głowa, nieszablonowość myślenia, kreatywność

    Mile widziane

    • Umiejętność montażu w programie Adobe Premiere CC
    • Umiejętność tworzenia obiektów i animacji 3D
    • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego

    Oferujemy

    • Pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce z kapitałem niemieckim o zasięgu międzynarodowym
    • Zatrudnienie na pełen etat, na podstawie umowy o pracę
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Udział w wielu różnorodnych, międzynarodowych projektach informatycznych
    • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
    • Komfortowe warunki pracy i koleżeńska atmosfera
    • Elastyczny czas pracy

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Operator kamery – montażysta video

    Będziesz pełnić bardzo ważną rolę w kilkuosobowym zespole tworzącym materiały filmowe prezentujące naszą firmę, marki produktowe oraz wysokiej klasy urządzenia dla profesjonalistów. Planujemy innowacyjne i pionierskie przedsięwzięcia digitalowe. Dlatego budujemy zespół najwyższej klasy fachowców, którzy będą wytyczać nowe standardy w zakresie prezentacji filmowej online. Jeśli jesteś osobą ambitną, lubisz kreować rzeczywistość, chcesz pracować w międzynarodowym środowisku, to czekamy właśnie na Ciebie!

    Zakres obowiązków

    1. W zakresie realizacji studyjnych:
      • obsługa kamery i wykonywanie zadań zgodnie z zaleceniami realizatora
      • wsparcie w przygotowaniu scenografii i oświetlenia studia
      • wsparcie produkcji zgodnie ze scenariuszem dla danego produktu
      • rejestrowanie filmu live w studio
      • rejestrowanie materiału do prezentacji w studio
      • ustawienie oświetlenia dla materiału prezentacji produktu w studiu
    2. Pozostałe:
      • ustawianie oświetlenia outdoor
      • rejestrowanie filmu outdoor
      • montaż materiału „live”
      • montaż filmów prezentacyjnych

    Wymagania

    • Umiejętność obsługi kamery z manualnym ustawianiem ostrości
    • Umiejętność stabilnej i płynnej pracy kamerą „z ręki”
    • Znajomość zagadnień kompozycji, kadrów, technik i zasad montażu
    • Umiejętność ustawiania i kompozycji oświetlenia
    • Umiejętność obsługi urządzeń do stabilizacji kamery
    • Umiejętność montażu w programie Edius
    • Vectorscope & waveform
    • Znajomość kodeków i formatów
    • Znajomość języka angielskiego
    • Dobra organizacja pracy, odporność na stres, orientacja na cele i kreatywność
    • Otwarta głowa, nieszablonowość myślenia, kreatywność

    Mile widziane

    • Umiejętność obsługi track motion m.in. w Adobe After Effects
    • Color grading
    • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Realny wpływ na kształtowanie wizerunku firmy w obszarze digital marketingu
    • Współpraca z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z dofinansowaniem pakietu sportowego (karta Multisport Plus) oraz pakietu opieki medycznej (Medicover)
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych i wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej międzynarodowej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe
    • Elastyczny czas pracy

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Product Designer

    Zakres obowiązków

    • Optymalizacja konstrukcji obecnych produktów
    • Realizowanie prac konstrukcyjnych dla nowych produktów
    • Uczestniczenie w projektach związanych z wdrażaniem nowych produktów
    • Przygotowanie i przetwarzanie danych w zakresie parametrów urządzeń
    • Kontakt z zagranicznymi partnerami w ramach prowadzonych projektów i prac testowych
    • Ścisła współpraca z działem serwisu oraz wsparcie techniczne dla innych działów
    • Przygotowywanie raportów związanych z realizacją prowadzonych prac

    Wymagania

    • Min 5-letnie doświadczenie w obszarach konstrukcji i wdrożeń projektowych.
    • Wykształcenie wyższe o profilu technicznym – preferowane elektronika, elektrotechnika lub pokrewne
    • Znajomość zagadnień z obszarów produkcji: obróbka tworzyw, obróbka metalu (tłocznictwo)
    • Praktyczna znajomość działania i budowy urządzeń elektronicznych i elektromechanicznych
    • Praktyczna znajomość programów wspierających projektowanie 3D
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z partnerami z zagranicy - warunek konieczny
    • Zorganizowany i odpowiedzialny styl pracy
    • Umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i dynamizm w działaniu
    • Kreatywność, otwarty umysł, umiejętność pracy w międzynarodowym zespole

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Współpracę z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z systemem premiowym i dofinansowaniem pakietu sportowego (karta Multisport Plus)
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych i wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej międzynarodowej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Product Manager

    Zakres obowiązków

    • Zarządzanie powierzoną grupą asortymentową, ze szczególnym uwzględnieniem bieżącej kontroli procesu i poziomu wprowadzenia produktów do sprzedaży, w tym kontrola osób odpowiedzialnych za poszczególne etapy prac
    • Tworzenie planów działania wprowadzenia powierzonych marek do sprzedaży
    • Bieżąca analiza i monitorowanie rynku, w tym trendów oraz działań konkurencji
    • Analiza ofert produktowych dostawców
    • Tworzenie koncepcji rozwoju asortymentu
    • Opracowywanie informacji o produkcie
    • Przygotowywanie strategii wdrożenia produktu
    • Współpraca z działami marketingu, IT, sprzedaży, działem technicznym
    • Tworzenie analiz finansowych dla produktu (w tym analiz rentowności)
    • Sporządzanie raportów z przebiegu realizacji prowadzonych prac

    Wymagania

    • Kilkuletnie doświadczenie w obszarze zarządzania produktem
    • Praktyczne umiejętności tworzenia strategii i analiz
    • Umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie
    • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
    • Preferowane wykształcenie ekonomiczne
    • Zaangażowanie i orientacja na realizację celów biznesowych
    • Mile widziana znajomość j. niemieckiego

    Oferujemy

    • Pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce z kapitałem niemieckim o zasięgu międzynarodowym
    • Zatrudnienie na pełen etat, na podstawie umowy o pracę
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Udział w wielu różnorodnych, międzynarodowych projektach informatycznych
    • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
    • Komfortowe warunki pracy i koleżeńska atmosfera
    • Elastyczny czas pracy i atrkacyjne benefity dla pracowników

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Specjalista ds. dokumentacji technicznej

    Zakres obowiązków

    • Gromadzenie i dostarczanie danych technicznych i informacji produktowych o artykułach
    • Opracowywanie zawartości kart produktowych
    • Bieżące zarządzanie bazą danych produktowych
    • Analizowanie rynku i gromadzenie danych z otoczenia rynkowego
    • Pozycjonowanie produktów w odniesieniu do produktów konkurencji
    • Udział w procesie wprowadzania na rynek nowych produktów

    Wymagania

    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
    • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia oraz analizy zgromadzonych materiałów
    • Spostrzegawczość, umiejętność dostrzegania trendów, odnajdowania cech wspólnych, kojarzenia danych z różnych źródeł
    • Bardzo duża dokładność, wnikliwość, precyzja, dbałość o szczegóły
    • Umiejętność pracy w grupie oraz współpracy zdalnej z zagranicznymi partnerami
    • Samodzielność, własna inicjatywa i zdecydowanie w podejmowaniu decyzji
    • Mile widziane wykształcenie techniczne
    • Doświadczenie w pracy z produktami technicznymi oraz w opracowywaniu instrukcji i dokumentacji technicznej będzie dodatkowym atutem
    • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy

    • Pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce z kapitałem niemieckim o zasięgu międzynarodowym
    • Zatrudnienie na pełen etat, na podstawie umowy o pracę
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Udział w wielu różnorodnych, międzynarodowych projektach informatycznych
    • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
    • Komfortowe warunki pracy i koleżeńska atmosfera
    • Elastyczny czas pracy i atrkacyjne benefity dla pracowników

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Specjalista ds. zarządzania projektami

    Zakres obowiązków

    • Inicjowanie oraz wdrażanie projektów w systemie projektowym
    • Zapewnianie realizacji projektów zgodnie z harmonogramem
    • Nadzór i bieżące zarządzanie pracami związanymi z realizacją zaakceptowanych projektów w tym m.in.:
      • Zarządzanie zespołem projektowym, w tym przydzielanie zadań i osób
      • Organizacja spotkań projektowych
      • Proaktywne działanie związane z pojawiającymi się w projektach problemami
      • Terminowe aktualizowanie informacji odnośnie realizacji projektu
      • Zapewnienie prawidłowego przepływu informacji związanego z prowadzonymi projektami
      • Aktywna współpraca z jednostkami organizacyjnymi w strukturze firmy biorącymi udział w projektach
    • Sporządzanie raportów z przebiegu realizacji prowadzonych prac

    Wymagania

    • Kilkuletnie doświadczenie w samodzielnej realizacji projektów oraz koordynacji projektów realizowanych w firmie
    • Biegła znajomość języka angielskiego (mile widziana również znajomość j. niemieckiego)
    • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów międzynarodowych
    • Praktyczne umiejętności tworzenia strategii i analiz projektów
    • Umiejętność skutecznego działania w dynamicznym środowisku pracy oraz odporność na stres
    • Umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie
    • Zaangażowanie i orientacja na realizację celów biznesowych
    • Umiejętność zarządzania zespołem
    • Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne lub ekonomiczne)
    • Dobra obsługa pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excel

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Współpracę z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z systemem premiowym i dofinansowaniem pakietu sportowego (karta Multisport Plus) oraz prywatnej opieki medycznej (Medicover)
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych i wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej międzynarodowej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

 

  • Kontakt
    Phone

    68 381 70 07
    pn. - pt. 7:00 - 17:00
    Expondo Blog

    Email

    info@expondo.pl
    Odpowiemy na Twoje pytanie tak szybko jak to możliwe
  • Płatność
    Płać szybko i bezpiecznie
    Przelewy24 PayPal Blik Przelew bankowy Mastercard Visa Płatność ratalna Za pobraniem