Darmowa przesyłka Najniższe ceny producenta 3 lata gwarancji konsumenckiej 30 dni na rezygnację

Kariera w Expondo

job

Grupa expondo.com to renomowana firma działająca w 28 krajach Europy i Azji. Blisko 200 osobowy zespół od 9 lat stabilnie buduje największą platformę sprzedażową marek własnych: Royal Catering, Goldbrun Therm, MSW Motor Technics, Physa Wellnes & Lifestyle, Stamony Cash Solutions, Stamos, Steinberg, Ulsonix. Wyróżnikiem szerokiego asortymentu dla profesjonalistów jest najwyższy standard obsługi i serwisu.

W związku z dynamicznym rozwojem i poszerzaniem rynków zbytu, do siedziby Europejskiego Centrum Kompetencji poszukujemy najlepszych kandydatów gotowych dołączyć do naszego zespołu.

  • Polityka personalna firmy

    Polityka personalna firmy

    Jako firma stawiamy sobie bardzo wysokie cele. Dążymy do tego, by w ciągu najbliższych kilku lat stać się liderem każdego segmentu rynku na którym działamy. Dlatego właśnie szukamy, lojalnych i zaangażowanych specjalistów, mających ambicje realizowania odważnych i nieszablonowych działań. Wierzymy, że sukcesy osiągniemy dzięki połączeniu innowacyjnych pomysłów naszych pracowników, ich wysokiej motywacji oraz sprawnie funkcjonującej organizacji. Oferujemy pracę w międzynarodowym zespole, możliwość rozwoju, podnoszenia kwalifikacji, zdobywania fachowej wiedzy, koleżeńską atmosferę i konkurencyjne warunki zatrudnienia. Dbamy o pracowników zapewniając komfortowe warunki pracy oraz dbając o równowagę między rozwojem zawodowym a życiem osobistym.

    Zależy nam aby nasi pracownicy byli zgranym zespołem, który związany jest ze sobą nie tylko przez fakt pracy w tej samej firmie. Wiemy, że koleżeńskie relacje wewnątrz zespołów są bardzo ważne, dlatego cyklicznie organizujemy firmowe spotkania budujące przyjazną atmosferę.

    Jesteśmy firmą dynamicznie się rozwijającą. Z roku na rok rośnie skala naszego działania i dlatego sukcesywnie wzrasta liczba zatrudnianych pracowników.

    Naszym celem jest budowa stałego, kompetentnego zespołu, dzięki któremu firma będzie odnosiła sukcesy.

  • Proces rekrutacji

    Proces rekrutacji

    Dobrze wiemy, że aplikujące do nas osoby mocno angażują się w cały proces rekrutacji. Doceniamy to i dlatego staramy się by był on maksymalnie przejrzysty i zrozumiały. Zależy nam, aby nowo zatrudnione osoby poznały specyfikę naszej firmy i rolę jaką pełnić będą w całej organizacji. Rekrutacja przebiega w kilku etapach:

    • Publikacja ogłoszenia.
    • Analiza nadesłanych ofert. Najlepsze oferty są przekazywane do menadżerów działów, do których rekrutujemy.
    • Wstępna rozmowa telefoniczna lub kontakt e-mailowy pracownika działu kadr z wybranymi kandydatami.
    • Spotkanie w siedzibie naszej firmy na rozmowie. Dopuszczamy również wykorzystanie nowoczesnych metod komunikacji i przeprowadzanie rozmów poprzez Skype. Bardzo często w trakcie spotkania kandydaci są proszeni o rozwiązanie testu kompetencji dopasowanego do rodzaju stanowiska na które rekrutujemy.
    • Realizacja wyznaczonego zadania. Kandydaci proszeni są o wykonanie w określonym czasie (np. czterech dni) określonego zadania, w którym mogą wykazać się kompetencjami i swoją profesjonalną wiedzą. Przedstawienie efektów może odbywać się zdalnie lub w czasie kolejnego spotkania.
    • Wszyscy kandydaci są powiadamiani o rezultacie spotkania rekrutacyjnego, a wśród nich jest również nasz nowy pracownik.
  • Aktualne oferty

  • Art Director - produkcja filmowa i TV

    Zakres obowiązków

    • Tworzenie koncepcji formatów video, które będziesz następnie realizować razem z zespołem
    • Opracowywanie scenariuszy, storyboardów i innych materiałów niezbędnych do sprawnej realizacji poszczególnych produkcji
    • Planowanie, dobieranie i terminowe organizowanie zasobów wewnętrznych i zewnętrznych niezbędnych w procesie produkcyjnym
    • Współorganizowanie dni zdjęciowych, konsultowanie szczegółów technicznych i logistycznych związanych z przebiegiem sesji zdjęciowych
    • Reżyserowanie, praca z aktorami, współpraca z ekipą techniczną w zakresie niezbędnym do uzyskania oczekiwanego przez Ciebie efektu
    • Dbałość o estetykę planu, plastykę nagrywanego materiału oraz spójność z ustaloną wizją i zdefiniowanym stylem materiału filmowego
    • Współpraca z ekipą na etapie montażu i postprodukcji materiału

    Wymagania

    • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne pozwalające na efektywną pracę z członkami zespołu oraz innymi zatrudnionymi na planie osobami
    • Umiejętności reżyserskie, zarówno w pracy z aktorami zawodowymi, jak i amatorami
    • Wiedza z zakresu produkcji i postprodukcji
    • Doświadczenie i udokumentowane portfolio
    • Bardzo dobra organizacja pracy, odporność na stres, orientacja na cele
    • Wizja, kreatywność, nieszablonowość myślenia
    • Umiejętność łatwego formułowania myśli i przelewania ich na papier Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • Duża inicjatywa, elastyczność i samodzielność działania, dyspozycyjność
    • Prawo jazdy kat. B

    Mile widziane

    • Znajomość specyfiki formatów filmowych dominujących na YouTube
    • Doświadczenie w prowadzeniu własnego kanału YouTube lub vlogów
    • Komunikatywna znajomość języka niemieckiego
    • Dyplom ukończenia szkoły filmowej lub artystycznej

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Możliwość objęcia nowo utworzonego stanowiska w ramach struktury Organizacji
    • Realny wpływ na kulturę analityczną całej grupy expondo
    • Współpracę z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z systemem premiowym i dofinansowaniem pakietu sportowego (karta Multisport Plus) oraz prywatnej opieki medycznej (Medicover)
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej międzynarodowej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Elastyczny czas pracy
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Dyrektor działu CRM

    Zakres obowiązków

    • Wytyczanie i realizacja strategii w obszarze zarządzania wiedzą o kliencie dla kilkunastu sklepów internetowych na rynku B2B należących do Grupy expondo
    • Odpowiedzialność za prowadzenie analiz, budowanie modeli predykcyjnych, definiowanie narzędzi automatyzujących i personalizujących obsługę Klienta na wszystkich etapach współpracy
    • Zarządzanie i rozwój hurtowni danych i narzędzi do zarządzania kampaniami
    • Inicjowanie w całej organizacji działań mających na celu wzrost pozytywnych doświadczeń Klientów
    • Nadzór nad realizacją działań podległych zespołów
    • Odpowiedzialność za budżet działu
    • Współpraca z partnerami zewnętrznymi
    • Udział w projektach wdrożenia nowych usług i produktów
    • Udział w projektach strategicznych dla organizacji

    Wymagania

    • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w obszarze CRM (warunek konieczny)
    • Doświadczenie w planowaniu i implementacji strategii w obszarze CRM, CEM w e-commerce
    • Doświadczenie w zarządzaniu zmianą
    • Doświadczenie we współpracy z partnerami outsourcingowymi
    • Wykształcenie wyższe (BA lub MBA)
    • Wiedza z obszaru marketingu, finansów, operacji i sprzedaży pozwalająca na rozumienie szerszego kontekstu biznesowego
    • Doświadczenie w ocenianiu, motywowaniu i wspieraniu rozwoju podległych pracowników
    • Terminowość i wysoka jakość wykonywanych zadań
    • Umiejętność budowania relacji z przedstawicielami różnych poziomów organizacji

    Mile widziane

    • Doświadczenie w pracy w branży ecommerce dla rynku B2B o zasięgu międzynarodowym
    • Doświadczenie we wdrażaniu platform CRM
    • Znajomość platform Marketing Automation

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Współpracę z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z systemem premiowym i dofinansowaniem pakietu sportowego (karta Multisport Plus)
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych i wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej międzynarodowej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Dyrektor logistyki

    Zakres obowiązków

    • Kompleksowe zarządzanie procesami logistycznymi
    • Koncentracja na usprawnianiach procesów operacyjnych w celu optymalizacji kosztów oraz zapewnienia wysokiej jakości obsługi
    • Nadzór oraz dbałość o efektywność gospodarki magazynowej
    • Zarządzanie podległym, wieloosobowym zespołem Pracowników, motywowanie oraz monitorowanie efektów pracy zespołu
    • Ścisła współpraca z innymi działami w firmie w zakresie niezbędnym do realizacji zadań z obszaru logistyki
    • Promowanie innowacyjnych działań w całej Grupie
    • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku

    Wymagania

    • Min. 5 lat doświadczeniem na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem procesami logistycznymi w firmie prowadzącej sprzedaż na skalę międzynarodową
    • Wykształceniem wyższe z obszaru logistyki
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub/i języka niemieckiego
    • Doświadczenie w projektowaniu i uruchamianiu wysoce zautomatyzowanych Centrów Dystrybucyjnych
    • Posiadanie szerokiej wiedzy z zakresu zarządzania gospodarką magazynową oraz transportem
    • Znajomość przepisów celnych, umów międzynarodowych
    • Umiejętność pracy pod presją czasu
    • Umiejętności organizacyjne
    • Silna motywacja w realizacji wytyczonych celów, sumienność, komunikatywność oraz dobra organizacja pracy

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Współpraca z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę oraz wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych m.in. dofinansowanie do karty multisport oraz prywatnej opieki medycznej
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • E-commerce Manager (UX/UI Designer)

    Zakres obowiązków

    • Tworzenie i udoskonalanie stron internetowych zgodnie z najwyższymi standardami UX/UI
    • Rekomendowanie zmian UX dla istniejących serwisów zwiększających konwersję
    • Stałe prowadzenie analiz biznesowych potrzeb klientów w zakresie UX i generowania sprzedaży
    • Przygotowywanie dokumentacji projektowej do badań UX (scenariusze, prototypy itp.)
    • Stała współpraca z innymi działami firmy w celu ulepszania interfejsów graficznych we wszystkich istniejących aplikacjach online i offline.
    • Testowanie i nadzorowanie wprowadzonych projektów i modyfikacji celem dalszego udoskonalenia

    Wymagania

    • Minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie UX przy tworzeniu aplikacji internetowych
    • Znajomość projektowania zorientowanego na użytkownika i generowanie transakcji
    • Praktycznej znajomości oprogramowania do makietowania (np. UXpin lub Axure, Justinmind, Mockplus itp.)
    • Podstawowej znajomości HTML/CSS, umiejętności czytania i stosowania danych statystycznych (Google Analytics)
    • Umiejętność samodzielnego organizowania sobie pracy
    • Dobra znajomość języka angielskiego lub/i niemieckiego

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Realny wpływ na kształtowanie strategii firmy
    • Współpracę z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z systemem premiowym i dofinansowaniem pakietu sportowego (karta Multisport Plus) oraz prywatnej opieki medycznej (Medicover)
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej międzynarodowej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Head of eCommerce (CE)

    Zakres obowiązków

    Head of eCommerce CE will increase the strategic impact of the sales organization on driving the profitable growth of the company. He/she is expected to play a leadership role in data analytics, customization, optimization, and own targeted, digital-led sales activities.

    Major Responsibilities

    • eCommerce Sales Strategy and revenue generation
    • Customer analytics, define the value proposition, pricing strategy, Go to Market strategy approach to customer segments
    • Define and execute expondo sales strategy as part of the company’s revenue growth
    • Provide leadership of global eCommerce strategy, incl. set objectives and own achievements for targeted markets on all channels
    • Develop and unify approach to all customer initiatives throughout different functions, evaluate and enhance end-to-end customer experience across multiple channels and customer touch points
    • Plan and oversee execution of all web, SEO/SEM, customers database, email, social media and display advertising campaigns
    • Be a functional center of excellence, owner of the expondo online sales in the region, supporting all countries, providing best practices/standards and guidelines
    • Play vital role in strategic projects
    • Frequent travelling in Europe and in the future possibly beyond Europe (20%)

    Critical Competencies for Success
    The perfect candidate:

    • Translates broad corporate strategies into clear specific objectives for countries and business units
    • Creates sales strategy which would support commercial agenda
    • Creates plans that address specifics of the local markets
    • Adopts long term perspective: customer segmentation and the external environment
    • Negotiates with a genuine give-and-take approach
    • Presents great communications skills, both written and spoken
    • Customer Mind-set - Regularly gathers information about customer experience, websites UX and customer journey

    Our Offer

    • Chance of joining a prospective unicorn and being the first professional place of this kind in the B2B sector
    • Lead our global eCommerce business branch with its international team
    • After initial period gain the opportunity to become a member of the Executive Committee of expondo Group
    • An attractive remuneration of Head of eCommerce
    • Based on proven track record chance to become a virtual stakeholder and participate on company revenue
    • Fruitful cooperation with a young and ambitious team of professionals, open to new initiatives.
    • Possibility to implement and develop a complete eCommerce strategy with room and funds to test new ideas
    • Attractive discounts for all companies’ products
    • „Weekends’ work free” principle
    • Health & safety companies engagement and Holmesplace Gym membership subsidy or others local solution available
    • Excellent workplace conditions i.e. daily fresh fruits, hot & cold soft drinks, snacks.
    • Great working environment confirmed by independent parties: Glassdoor 5.0 points, Indeed 4.7, Kununu 4,36 out of 5

    Please send your application (CV in English) on email:

    kariera@expondo.com

    Please include the following statement in your application: "I hereby give consent for my personal data included in my application to be processed for the purposes of the recruitment process under the Personal Data Protection Act as of 29 August 1997, consolidated text: Journal of Laws 2016, item 922 as amended"

    Would like to inform that we will contact only witch chosen candidates.

  • Kierownik jakości

    Obowiązki

    • Zarządzanie pracą działu jakości
    • Monitorowanie jakościowych standardów produktów
    • Kontakt z zagranicznymi dostawcami i partnerami
    • Czynne wsparcie procesów serwisowych i zakupowych w obszarze jakości produktów
    • Prowadzenie dokumentacji jakościowej
    • Nadzór i przygotowywanie raportów problemowych do dostawców

    Wymagania

    • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    • Wykształcenie o profilu technicznym – preferowane mechanika i budowa maszyn/ elektryka
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację - warunek konieczny
    • Umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i dynamizm w działaniu
    • Kreatywność, otwarty umysł, umiejętność pracy w międzynarodowym zespole

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Współpraca z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę oraz wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych m.in. dofinansowanie do karty multisport oraz prywatnej opieki medycznej
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe.

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Koordynator działu analiz międzynarodowych

    Obowiązki

    • Koordynowanie pracy zespołu analityków
    • Wyznaczanie i rozliczanie z realizacji zadań
    • Określenie celów średnio i długoterminowych
    • Raportowanie wskaźników funkcjonowania działu
    • Przygotowywanie raportów, analiz oraz prognoz na podstawie danych gromadzonych w systemach wewnętrznych oraz w oparciu o źródła zewnętrzne
    • Opracowywanie raportów z wyników i procesów sprzedażowych w oparciu o zagraniczne strony www
    • Gromadzenie danych oraz tworzenie rekomendacji i prognoz w oparciu o pozyskane dane
    • Monitorowanie działań konkurencji firmy
    • Kontakt z zagranicznymi partnerami w ramach prowadzonych prac

    Wymagania

    • Doświadczenie na podobnym stanowisku
    • Znajomość zagadnień z zakresu analizy rynku oraz ich poprawnej interpretacji
    • Doświadczenie zawodowe w obszarze analiz w szczególności analiz sprzedażowych oraz w prowadzeniu projektów
    • Umiejętność analitycznego myślenia, kojarzenia faktów i wyciągania logicznych wniosków
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel na poziomie zaawansowanym)
    • Skrupulatność, dokładność i dociekliwość
    • Chęć ciągłego uczenia się i rozwoju
    • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w grupie
    • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (mile widziana znajomość j. angielskiego)
    • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki z zakresu ekonomii i marketingu

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Współpracę z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z systemem premiowym i dofinansowaniem pakietu sportowego (karta Multisport Plus) oraz prywatnej opieki medycznej (Medicoveer)
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych i wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej międzynarodowej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Kupiec

    Obowiązki

    • Wdrożenie planu zakupowego poprzez samodzielne prowadzenie projektów zakupowych
    • Negocjacja warunków handlowych z dostawcami
    • Przygotowywanie i weryfikacja umów handlowych z dostawcami
    • Poszukiwanie nowych dostawców przy uwzględnieniu najlepszych warunków handlowych, jakości oraz terminów
    • Analiza zapotrzebowania na poszczególne towary handlowe
    • Zarządzanie procesem wyboru dostawcy
    • Raportowanie i sporządzanie prognoz zakupowych
    • Analizowanie sprzedaży, prognoz i stanów magazynowych oraz planowanie dostaw w celu zapewnienia dostępności produktów i optymalizacji zapasów
    • Ścisła współpraca z Product Managerami oraz Działem Technicznym
    • Utrzymywanie trwałych relacji z dostawcami krajowymi i europejskimi
    • Odpowiedzialność za realizację celów jakościowych, cenowych i terminowych

    Wymagania

    • Wykształcenie ekonomiczne lub techniczne
    • Minimum 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku Kupca w dziale zakupów, preferowane w środowisku międzynarodowym
    • Dobra znajomość rynku dostawców polskich i europejskich, wiedza z zakresu rynku HoReCa będzie dodatkową zaletą
    • Wiedza z zakresu MS Office, w szczególności Excel
    • Doświadczenie w pracy z systemem SAP będzie dodatkowym atutem
    • Bardzo dobra znajomość angielskiego, mile widziana znajomość niemieckiego
    • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz organizacyjne
    • Umiejętności analityczne
    • Czynne prawo jazdy kategorii B
    • Gotowość do wyjazdów służbowych
    • Komunikatywność, sumienność i umiejętność pracy w zespole

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Współpracę z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z systemem premiowym
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń ‒ dofinansowanie pakietu sportowego (karta Multisport Plus) oraz prywatnej opieki medycznej
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej międzynarodowej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Magazynier (magazyn części)

    Obowiązki

    • Realizacja wysyłki- kompletowanie wysyłki w oparciu o dostępne listy. Pakowanie i zabezpieczanie produktów
    • Praca z systemem ERP w zakresie komunikacji i nadzorowania otwartych spraw serwisowych
    • Nadzór nad gospodarką magazynową części zamiennych ( przychody, rozchody, inwentaryzacja części)
    • Kontrola dostaw
    • Wsparcie i doradztwo w zakresie dostępnych części zamiennych

    Wymagania

    • Uprawnienia na wózek widłowy
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Współpracę z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z systemem premiowym i dofinansowaniem pakietu sportowego (karta Multisport Plus) oraz prywatnej opieki medycznej (Medicover)
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych i wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej międzynarodowej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Marketing Manager

    Obowiązki

    • Inicjowanie i prowadzenie międzynarodowych projektów marketingowych
    • Bliska współpraca z innymi działami firmy w Polsce i Niemczech w celu optymalizacji skuteczności prowadzonych projektów
    • Inicjowanie działań marketingowych wzmacniających wizerunek i pozycję rynkową firmy
    • Udział w procesie wprowadzania produktów na rynek i publikacji materiałów w kanałach sprzedaży
    • Opracowywanie koncepcji i udział w przygotowywaniu wszelkiego typu materiałów promocyjnych i informacyjnych w obszarze treści, formy, koncepcji graficznej itp.
    • Koordynacja prac różnych działów/osób/firm zewnętrznych w procesie tworzenia, publikacji i weryfikacji materiałów promocyjnych
    • Koordynacja działań PR, SM, CSR oraz współpraca z mediami
    • Organizacja targów, pokazów, szkoleń, eventów i konferencji
    • Współpraca z dostawcami produktów i usług np. agencjami reklamowymi, domami mediowymi, drukarniami itp.
    • Raportowanie w zakresie uzgodnionych obszarów i KPI

    Wymagania

    • Wykształcenie wyższe, preferowane ukończone studia w obszarze zarządzania i marketingu
    • Duża inicjatywa, kreatywność, elastyczność i samodzielność działania
    • Umiejętność pracy wielowątkowej, pod dużą presją czasu i otoczenia
    • Dobra organizacja pracy, odporność na stres oraz orientacja na realizację celów
    • Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    • Znajomość trendów i innowacyjnych narzędzi marketingowych
    • Znajomość „dobrych praktyk” stosowanych w e-biznesie
    • Dobra znajomość języka angielskiego

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Realny wpływ na kształtowanie wizerunku firmy w obszarze marketingu i PR
    • Współpraca z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę oraz wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych m.in. dofinansowanie do karty multisport oraz prywatnej opieki medycznej
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe.

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Prawnik (Konsultant Prawny)

    Zakres obowiązków

    • Przygotowywanie, negocjowanie, opiniowanie oraz weryfikowanie dokumentów oraz umów spółki
    • Opracowywanie i wdrażanie projektów regulaminów oraz procedur spółki
    • Wspieranie pracowników spółki w zakresie zagadnień formalno-prawnych
    • Współpracę z zewnętrznymi podmiotami obsługującymi spółkę pod kątem formalno-prawnym
    • Koordynowanie i obsługa międzynarodowych struktur przy wsparciu lokalnych ekspertów prawnych
    • Doradztwo prawne w zakresie struktur korporacyjnych o zasięgu lokalnym i międzynarodowym
    • Udzielanie opinii, wyjaśnień i konsultacji prawnych
    • Udział w projektach rozwojowych z ramienia działu prawnego

    Wymagania

    • Minimum 3-5 letnie doświadczenie zawodowe
    • Doświadczenie zdobyte w kancelarii prawnej/ firmie lub wewnętrznym dziale prawnym
    • Znajomości regulacji z szeroko rozumianego prawa cywilnego i handlowego
    • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, w tym terminologii prawniczej (znajomość innych języków w zakresie terminologii prawnej będzie dodatkowym atutem)
    • Bardzo duża dokładność, wnikliwość, precyzja, dbałość o szczegóły
    • Umiejętność pracy w grupie oraz współpracy zdalnej z zagranicznymi partnerami
    • Samodzielność, własna inicjatywa i zdecydowanie w podejmowaniu decyzji

    Mile widziane

    • Znajomość języka niemieckiego
    • Znajomość prawa ubezpieczeń gospodarczych

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Współpracę z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z systemem premiowym i dofinansowaniem pakietu sportowego (karta Multisport Plus)
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych i wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej międzynarodowej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Product Designer

    Zakres obowiązków

    • Optymalizacja konstrukcji obecnych produktów
    • Realizowanie prac konstrukcyjnych dla nowych produktów
    • Uczestniczenie w projektach związanych z wdrażaniem nowych produktów
    • Przygotowanie i przetwarzanie danych w zakresie parametrów urządzeń
    • Kontakt z zagranicznymi partnerami w ramach prowadzonych projektów i prac testowych
    • Ścisła współpraca z działem serwisu oraz wsparcie techniczne dla innych działów
    • Przygotowywanie raportów związanych z realizacją prowadzonych prac

    Wymagania

    • Min 5-letnie doświadczenie w obszarach konstrukcji i wdrożeń projektowych.
    • Wykształcenie wyższe o profilu technicznym – preferowane elektronika, elektrotechnika lub pokrewne
    • Znajomość zagadnień z obszarów produkcji: obróbka tworzyw, obróbka metalu (tłocznictwo)
    • Praktyczna znajomość działania i budowy urządzeń elektronicznych i elektromechanicznych
    • Praktyczna znajomość programów wspierających projektowanie 3D
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację z partnerami z zagranicy - warunek konieczny
    • Zorganizowany i odpowiedzialny styl pracy
    • Umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i dynamizm w działaniu
    • Kreatywność, otwarty umysł, umiejętność pracy w międzynarodowym zespole

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Współpracę z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę wraz z systemem premiowym i dofinansowaniem pakietu sportowego (karta Multisport Plus)
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych i wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej międzynarodowej kariery zawodowej a życiem prywatnym
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Product Manager

    Zakres obowiązków

    • Zarządzanie powierzoną grupą asortymentową, ze szczególnym uwzględnieniem bieżącej kontroli procesu i poziomu wprowadzenia produktów do sprzedaży, w tym kontrola osób odpowiedzialnych za poszczególne etapy prac
    • Tworzenie planów działania wprowadzenia powierzonych marek do sprzedaży
    • Bieżąca analiza i monitorowanie rynku, w tym trendów oraz działań konkurencji
    • Analiza ofert produktowych dostawców
    • Tworzenie koncepcji rozwoju asortymentu
    • Opracowywanie informacji o produkcie
    • Przygotowywanie strategii wdrożenia produktu
    • Współpraca z działami marketingu, IT, sprzedaży, działem technicznym
    • Tworzenie analiz finansowych dla produktu (w tym analiz rentowności)
    • Sporządzanie raportów z przebiegu realizacji prowadzonych prac

    Wymagania

    • Kilkuletnie doświadczenie w obszarze zarządzania produktem
    • Praktyczne umiejętności tworzenia strategii i analiz
    • Umiejętność prowadzenia kilku projektów jednocześnie
    • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
    • Preferowane wykształcenie ekonomiczne
    • Zaangażowanie i orientacja na realizację celów biznesowych
    • Mile widziana znajomość j. niemieckiego

    Oferujemy

    • Pracę w nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmie e-commerce z kapitałem niemieckim o zasięgu międzynarodowym
    • Zatrudnienie na pełen etat, na podstawie umowy o pracę
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Udział w wielu różnorodnych, międzynarodowych projektach informatycznych
    • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
    • Komfortowe warunki pracy i koleżeńska atmosfera
    • Elastyczny czas pracy i atrkacyjne benefity dla pracowników

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Recruitment Specialist

    Job description

    • Coordinating full lifecycle recruitment for different positions
    • Preparing compelling job descriptions to achieve maximum visibility for our job offers
    • Participate in actively shaping the broader recruitment strategy, propose new ideas & solutions, participate in creating the employer branding strategy
    • Identify candidates by utilizing multiple strategies including: LinkedIn Recruiter, social media, networking, cold calling, direct sourcing and referrals
    • Partner with hiring managers to discuss current and forecasted hiring needs
    • Manage onboarding process for selected candidates
    • Cooperation with external partners (colleges, university career centers, recruitment agencies)
    • Creating HR reports and analyses

    Requirements

    • Previous recruiting experience within an agency, e-commerce company
    • Bachelor’s degree in Human Resources, Business Administration/Management
    • Very good command of written and spoken German and English
    • Have experience in direct search and know how to effectively source new talent
    • Proactive, assertive, and have strong analytical skills
    • Must have flexibility to handle multiple tasks, meet deadlines, take direction from multiple people, and handle pressure in a positive manne

    What we offer

    • Work in a modern, dynamically developing global company
    • Collaborate with a young and ambitious team of professionals open to new initiatives
    • Permanent employment based on labor contract
    • Package of social benefits (including private healthcare and Multisport card)
    • Excellent working conditions to find the balance between growing your international career and private life
    • Worke-life-balance- all weekend are free
    • Fresh fruits, coffe, tea, integration events

    Please send your application (CV in English) on email:

    kariera@expondo.com

    Please include the following statement in your application: "I hereby give consent for my personal data included in my application to be processed for the purposes of the recruitment process under the Personal Data Protection Act as of 29 August 1997, consolidated text: Journal of Laws 2016, item 922 as amended"

    Would like to inform that we will contact only witch chosen candidates.

  • Specjalista AdWords

    Zakres obowiązków

    • Samodzielne planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii AdWords w e-commerce
    • Bieżąca analiza i optymalizacja kampanii, weryfikacja celów
    • Realizacja komunikacji marki w kanałach cyfrowych
    • Tworzenie raportów wraz z podsumowaniem działań i wnioskami z prowadzonych kampanii
    • Tworzenie rekomendacji efektywnościowych i wizerunkowych

    Wymagania

    • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
    • Znajomość narzędzi do analityki webowej (Google Analytics, Google Tag Manager)
    • Wiedza o rynku reklamy online (Adwords, FB Power Editor)
    • Dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego
    • Zdolność analitycznego myślenia - wyciąganie wniosków i proponowanie nowych rozwiązań
    • Bardzo duża dokładność, wnikliwość, precyzja, dbałość o szczegóły
    • Umiejętność pracy w grupie oraz współpracy z zagranicznymi partnerami

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Współpraca z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę oraz wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych m.in. dofinansowanie do karty multisport oraz prywatnej opieki medycznej
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej kariery zawodowej a  prywatnym
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe.

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Specjalista ds. dokumentacji technicznej

    Zakres obowiązków

    • Gromadzenie i dostarczanie danych technicznych i informacji produktowych o artykułach
    • Opracowywanie zawartości kart produktowych
    • Bieżące zarządzanie bazą danych produktowych
    • Analizowanie rynku i gromadzenie danych z otoczenia rynkowego
    • Pozycjonowanie produktów w odniesieniu do produktów konkurencji
    • Udział w procesie wprowadzania na rynek nowych produktów

    Wymagania

    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
    • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia oraz analizy zgromadzonych materiałów
    • Spostrzegawczość, umiejętność dostrzegania trendów, odnajdowania cech wspólnych, kojarzenia danych z różnych źródeł
    • Bardzo duża dokładność, wnikliwość, precyzja, dbałość o szczegóły
    • Umiejętność pracy w grupie oraz współpracy zdalnej z zagranicznymi partnerami
    • Samodzielność, własna inicjatywa i zdecydowanie w podejmowaniu decyzji

    Mile widziane

    • Wykształcenie techniczne
    • Doświadczenie w pracy z produktami technicznymi oraz w opracowywaniu instrukcji i dokumentacji technicznej
    • Znajomość języka niemieckiego

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Współpraca z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę oraz wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych m.in. dofinansowanie do karty multisport oraz prywatnej opieki medycznej
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej kariery zawodowej a  prywatnym
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe.

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Wdrożeniowiec SAP Business One

    Zakres obowiązków

    • Tworzenie dokumentacji technicznej potrzebnej do wdrożenia
    • Testowanie różnorakich nowoczesnych rozwiązań
    • Diagnozowanie i rozwiązywanie komplikacji, które pojawiają się w czasie pracy
    • Utrzymanie, rozbudowa i udoskonalanie systemu SAP
    • Rozwiązywanie problemy zarówno funkcjonalnych jak i technicznych

    Wymagania

    • Kilkuletnie doświadczenie z zakresu m.in. wdrożeń systemu SAP BO oraz rozwiązywania problemów związanych z obsługą czy eksploatacją
    • Bardzo dobra znajomość systemu SAP Business One
    • Wykształcenia wyższe informatyczne lub pokrewne
    • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego
    • Znajomości technologii internetowych jak: język Java, HTML, Web service, XML, XSD i  podobne
    • Bardzo duża dokładność, wnikliwość, precyzja, dbałość o szczegóły
    • Umiejętność pracy w grupie oraz współpracy z zagranicznymi partnerami
    • Samodzielność, własna inicjatywa i zdecydowanie w podejmowaniu decyzji

    Mile widziane

    • Doświadczenia we wdrażaniu systemy SAP w środowisku międzynarodowym

    Oferujemy

    • Pracę w centrali nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy o zasięgu globalnym
    • Współpraca z młodym i pełnym ambicji zespołem profesjonalistów otwartych na nowe inicjatywy
    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę oraz wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
    • Konkurencyjny pakiet świadczeń pracowniczych m.in. dofinansowanie do karty multisport oraz prywatnej opieki medycznej
    • Doskonałe warunki do odnalezienia równowagi między rozwojem własnej kariery zawodowej a  prywatnym
    • Konsekwentne respektowanie zasady „zawsze wolne weekendy”
    • Świeże owoce, napoje i cenione przez zespół systematyczne eventy firmowe.

    Oferty prosimy przesyłać na adres e-mail:

    kariera@expondo.com

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

    Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

  • Kontakt
    Phone

    68 381 70 07
    pn. - pt. 7:00 - 17:00
    Expondo Blog

    Email

    info@expondo.pl
    Odpowiemy na Twoje pytanie tak szybko jak to możliwe
  • Płatność
    Płać szybko i bezpiecznie
    Przelewy24 PayPal Blik Przelew bankowy Mastercard Visa Płatność ratalna Za pobraniem