Liczba opinii: (8)

Piec konwekcyjny - 3 poziomy - 2100 W - funkcja pary

1399,00 zł
Cena zawiera 23% VAT.

Produkt : EX10011825

|

Model : RC-SOQ3

Cena zawiera 23% VAT.

Dostawa ok. środa, 24 kwietnia
Kluczowe informacje
  • Zdrowie – piekarnik parowy to doskonały wybór dla miłośników zdrowej kuchni
  • Konwekcja – cyrkulacja powietrza umożliwia osiągnięcie doskonałych wyników. Piekarnik rozgrzewa się do maks. 220°C
  • Wygoda – timer pozwala ustawić czas pieczenia do 180 minut
  • Funkcjonalność – funkcja pary oraz łatwe sterowanie dotykowe
  • Praktyczność – duży i elegancki zbiornik na wodę 1,2 l
Bezpieczne metody płatności
Szczegóły dostawy
Zwroty i gwarancja

OPIS PRODUKTU

DANE TECHNICZNE

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Oceny i opinie


4.0

Na podstawie 8 opinii

Sortuj według :

8 miesięcy temu Opublikowano na Expondo Poland

Piekarnik super

Witam, polecam ten piekarnik, korzystam się z niego już parę miesięcy, super urządzenie

w zeszłym miesiącu Opublikowano na Expondo Poland

Mini piec

Piec zrobiony dobrej jakości , łatwy i przyjemny wykorzystaniu . Patel dotykowy jest ładny i prosty wykorzystaniu reaguje na lekki dotyki , ma programy co ułatwiają korzystanie . Zbiornik wody jest mały ale jego wystarczy na długie gotowania i sporo razy . Cicho pracuje na sygnały , zbiera wodę na dole i starczy na 2 zbiornika . Mini konwekcyjny piec może będzie słaby ale swoje fikcji wykonuje , oszendny . Polecam cena jest dobra i produkt tez

7 miesięcy temu Opublikowano na Expondo United Kingdom

dobry produkt

Podoba mi się piekarnik, dobra jakość i dobry wygląd

Wyświetl oryginalną opinię

w zeszłym roku Opublikowano na Expondo Germany

5 miesięcy eksploatacji, 3,5 miesiąca naprawy

Kupiłem w zeszłym roku piekarnik parowy od Expondo GmbH, który wydawał się być wysokiej jakości i nie był też szczególnie tani. Muszę powiedzieć jedno: dopóki piekarnik działa, to super sprawa – niestety radość nie trwała długo: już po 5 miesiącach urządzenie się poddało (zwarcie). Zgłosiłem się więc do naprawy, urządzenie zostało odebrane, naprawione i po 3 tygodniach miałem je z powrotem. Przykra niespodzianka przyszła po rozpakowaniu: kiedy zdjęłam ostatnie warstwy folii bąbelkowej, przede mną leżała szklana wstawka drzwiczek piekarnika w postaci tysięcy maleńkich kawałków szkła! Podobno urządzenie spadło na podłogę, czy to w transporcie, czy w serwisie, nie wiem. Dowiedziałem się, że to nie ja, tylko nadawca (Expondo) miałem obowiązek zgłosić szkodę firmie kurierskiej. Jednak Expondo nie było tym zainteresowane. Na początku było kilka kreatywnych i bezsensownych sugestii: przysłaliby mi nowe drzwi, które mógłbym sam zamontować (Halo??? Maleńkie odłamki szkła przedostały się nawet przez szczeliny do wnętrza urządzenia!) Używam tego nieporęcznego (również bardzo ciężkiego, waży 18 kg) i zabieram urządzenie do paczkomatu. Obydwu odmówiłem, ale ostatecznie urządzenie zostało odebrane do dalszej naprawy (nr 2). Tym razem trwało to dość długo. Na pytanie odpowiedzieli, że dział naprawy nie wie co robić (Witam?? Wysłałem już wyczerpujący opis uszkodzenia na maila, a mój wydruk opisu uszkodzenia wraz z wydrukowanymi zdjęciami również znalazł się w pakiet!). Dwa tygodnie później sytuacja stała się jeszcze dziwniejsza: urządzenie zostało już naprawione, ale w systemie nie można było znaleźć procesu. Minęło jeszcze kilka e-maili, zanim urządzenie w końcu wróciło z naprawy nr 2. Tak, szklane drzwi zostały wymienione, ALE: Urządzenie przyszło – po raz drugi! – w dużo gorszym stanie niż przed naprawą: Pierwsze co zauważyliśmy to długie pęknięcie miski zbierającej wodę oraz ułamany róg. Poza tym nie zamykała się już prawidłowo, bo przeszkadzała dysza wylotu pary, która prawdopodobnie została nieprawidłowo zamontowana. Teraz po lewej stronie zwisała popękana taca na wodę. Co więcej, wszystkie cztery nóżki zostały zamontowane tak krzywo i krzywo, że całe urządzenie przewróciło się (przednie nóżki prawie nie dotykały już podłogi). (poprzednio całkowicie nienaruszona) płyta podstawy została zastąpiona starą i całkowicie wgniecioną płytą podstawy (trzy wyraźne i duże wgniecenia). Podsumowując: zamiast naprawy, szkody materialne! Cały ten scenariusz ciągnie się już 3 miesiące (!) Po tych dwóch nieudanych naprawach (o ile w tym ostatnim przypadku w ogóle można było mówić o naprawie!) zażądałem zwrotu ceny zakupu. Znów początkowo powiedzieli mi, że mam wysłać urządzenie sam, że sprawdzą je w serwisie, a następnie prześlą mi kosztorys (Witam??? Za szkody, które tym razem były doskonale spowodowane przez techników Expondo? ??). Minęło jeszcze kilka energicznych e-maili, zanim urządzenie zostało w końcu odebrane (po raz trzeci!). Potem trwały niekończące się „dyskusje” e-mailowe z różnymi (ciągle zmieniającymi się) urzędnikami, aż (po 3,5 miesiąca bez piekarnika!) w końcu zwrócono mi cenę zakupu – ale po odliczeniu niewielkiej premii, którą otrzymałem za wszystkie kłopoty, jakie otrzymałem . WNIOSEK: Cieszę się, że przynajmniej odzyskałem pieniądze i nie muszę już korzystać z usługi „naprawy” Expondo… Kupiłem w zeszłym roku piekarnik parowy Expondo, który wydawał się być wysokiej jakości i nie do końca był tanie albo kupione GmbH. Muszę powiedzieć jedno: dopóki piekarnik działa, to super sprawa – niestety radość nie trwała długo: już po 5 miesiącach urządzenie się poddało (zwarcie). Zgłosiłem się więc do naprawy, urządzenie zostało odebrane, naprawione i po 3 tygodniach miałem je z powrotem. Przykra niespodzianka przyszła po rozpakowaniu: kiedy zdjęłam ostatnie warstwy folii bąbelkowej, przede mną leżała szklana wstawka drzwiczek piekarnika w postaci tysięcy maleńkich kawałków szkła! Podobno urządzenie spadło na podłogę, czy to w transporcie, czy w serwisie, nie wiem. Dowiedziałem się, że to nie ja, tylko nadawca (Expondo) miałem obowiązek zgłosić szkodę firmie kurierskiej. Jednak Expondo nie było tym zainteresowane. Na początku było kilka kreatywnych i bezsensownych sugestii: przysłaliby mi nowe drzwi, które mógłbym sam zamontować (Halo??? Drobne odłamki szkła przedostały się nawet przez szczeliny do wnętrza urządzenia!), czy też mógłbym to zrobić? użyj tego nieporęcznego (również bardzo ciężkiego, waży 18 kg) i zanieś urządzenie do paczkomatu. Obydwu odmówiłem, ale ostatecznie urządzenie zostało odebrane do dalszej naprawy (nr 2). Tym razem trwało to dość długo. Na pytanie odpowiedzieli, że dział naprawy nie wie co robić (Witam?? Wysłałem już wyczerpujący opis uszkodzenia na maila, a mój wydruk opisu uszkodzenia wraz z wydrukowanymi zdjęciami również znalazł się w pakiet!). Dwa tygodnie później sytuacja stała się jeszcze dziwniejsza: urządzenie zostało już naprawione, ale w systemie nie można było znaleźć procesu. Minęło jeszcze kilka e-maili, zanim urządzenie w końcu wróciło z naprawy nr 2. Tak, szklane drzwi zostały wymienione, ALE: Urządzenie przyszło – po raz drugi! – w dużo gorszym stanie niż przed naprawą: Pierwsze co zauważyliśmy to długie pęknięcie miski zbierającej wodę oraz ułamany róg. Poza tym nie zamykała się już prawidłowo, bo przeszkadzała dysza wylotu pary, która prawdopodobnie została nieprawidłowo zamontowana. Teraz po lewej stronie zwisała popękana taca na wodę. Co więcej, wszystkie cztery nóżki zostały zamontowane tak krzywo i krzywo, że całe urządzenie przewróciło się (przednie nóżki prawie nie dotykały już podłogi). (poprzednio całkowicie nienaruszona) płyta podstawy została zastąpiona starą i całkowicie wgniecioną płytą podstawy (trzy wyraźne i duże wgniecenia). Podsumowując: zamiast naprawy, szkody materialne! Cały ten scenariusz ciągnie się już 3 miesiące (!) Po tych dwóch nieudanych naprawach (o ile w tym ostatnim przypadku w ogóle można było mówić o naprawie!) zażądałem zwrotu ceny zakupu. Znów początkowo powiedzieli mi, że mam wysłać urządzenie sam, że sprawdzą je w serwisie, a następnie prześlą mi kosztorys (Witam??? Za szkody, które tym razem były doskonale spowodowane przez techników Expondo? ??). Minęło jeszcze kilka energicznych e-maili, zanim urządzenie zostało w końcu odebrane (po raz trzeci!). Potem trwały niekończące się „dyskusje” e-mailowe z różnymi (ciągle zmieniającymi się) urzędnikami, aż (po 3,5 miesiąca bez piekarnika!) w końcu zwrócono mi cenę zakupu – ale po odliczeniu niewielkiej premii, którą otrzymałem za wszystkie kłopoty, jakie otrzymałem . WNIOSEK: Cieszę się, że przynajmniej odzyskałem pieniądze i nie muszę już korzystać z usługi „naprawy” Expondo… Ode mnie nie ma gwiazdki!

Odpowiedź od

Dziękujemy za twoją opinię. Twoja wiadomość nie tylko pomogła rozwiązać Twój problem. Pomaga także w ciągłym ulepszaniu naszych usług. Teraz wiemy, jak uniknąć błędów w przyszłości. Dziękuję bardzo – wiedzieliśmy, że razem możemy tego dokonać.
Wyświetl oryginalną opinię

w zeszłym roku Opublikowano na ManoMano France

produkt jest bardzo dobry, ale brakuje mu ulotki objaśniającej uruchomienie i używanie symboli

Wyświetl oryginalną opinię

8 miesięcy temu Opublikowano na Expondo Germany

idealny do pieczenia chleba

Kupiłam parowar do pieczenia chleba i gotowania warzyw i nie zawiodłam się. Łatwy w użyciu, funkcja gotowania na parze działa świetnie.

Wyświetl oryginalną opinię

3 miesiące temu Opublikowano na Expondo France

Syn ostry

Niedawno zamówiłem kombinowany piekarnik parowy. Piekarnik jest bardzo dobry, ale mam duży problem z tym piekarnikiem, który podczas pieczenia wydaje ciągły przenikliwy dźwięk. Zadzwoniłem do serwisu posprzedażowego, aby zgłosić tę niedogodność i poprosili mnie o przesłanie filmu, co właśnie zrobiłem. Czekam na odpowiedź. Dla twojej informacji, kiedy dostosowuję temperaturę lub czas, przenikliwy sygnał dźwiękowy jest ciągły. Nie wiem, czy to ciągłe, przenikliwe dzwonienie jest normalne przy ustawianiu temperatury i czasu i czy można je obniżyć lub zneutralizować. Od czasu do czasu opiekuję się dzieckiem i ten "pierścionek" wybudza go z drzemki. Poza tym mam małego psa, który dostaje ataków paniki, gdy słyszy ten dźwięk. Co rozumiem, bo dla mnie jest to granica znośności. Naprawdę szkoda 2 gwiazdek, bo gdyby nie było problemu z dzwonieniem podczas regulacji, z radością dałbym mu 5 gwiazdek.

Wyświetl oryginalną opinię

w zeszłym roku Opublikowano na Expondo Poland

2

Bardzo nie wygodny i słaby piec

Odpowiedź od

Witamy, Dziękujemy za zwrócenie naszej uwagi na problemy z piekarnikiem parowym. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Podjęliśmy natychmiastowe działania, aby rozwiać zgłoszone przez Ciebie wątpliwości i zaoferowaliśmy częściowy zwrot pieniędzy z opcją zatrzymania produktu lub pełny zwrot pieniędzy w przypadku, gdy produkt zostanie do nas zwrócony. Twoja opinia pomoże nam ulepszyć i jeśli możemy Ci jeszcze pomóc , Daj nam znać

Z nami jesteś

w dobrych rękach!

Dzięki dużemu doświadczeniu, chęci do oferowania doskonałej jakości i oszczędzania pieniędzy rozwijamy własne silne marki o zrównoważonym wzornictwie „Made in Germany”. Ciesząc się uznaniem ponad 1000000 zadowolonych klientów, stale rozwijamy nowe metody, aby spełnić indywidualne życzenia i wymagania.

Nasza infolinia jest otwarta dla Ciebie

pn. - pt. 8:00 - 15:00

Zaufali nam eksperci na całym świecie
Ponad 16 lat
doświadczenia w e-commerce
3 MILIONY
osób kupiło nasze produkty